تاریخ انتشار: 1395/11/02 14:47
کد خبر: 234522

پیش بازی پیکان-تراکتورسازی

تیم های پیکان و تراکتورسازی فردا به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی پیکان-تراکتورسازی

به گزارش فرتاک ورزشی، از سری رقابت های لیگ برتر خلیج فارس و در هفته هجدهم دو تیم پیکان و تراکتورسازی در تهران به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال پیکان تهران که با هدایت مجید جلالی، نتایج درخشانی را در فصل حاضر کسب کرده و عملکرد دور از انتظاری را به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده از خود به نمایش گذاشته است، در حالی میزبان تیم دوم جدول است که با شکست غیرمنتظره هفته گذشته خود مقابل صبای قم، کمی از کورس مدعیان کسب سهمیه دور شده و به دنبال یک پیروزی شیرین خانگی و تداوم بالانشینی است. تیم یک دست مجید جلالی البته، کار دشواری مقابل تیم هماهنگ امیر قلعه نویی برای رسیدن به این مهم خواهد داشت.

در سوی دیگر میدان، تراکتورسازان که با تساوی ناامید کننده هفته گذشته خود در ورزشگاه یادگار امام مقابل صنعت نفت آبادان، با پیروزی پرگل پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد خوزستان، از صدر جدول فاصله گرفته و اختلافی 4 امتیازی با سرخپوشان پایتخت دارند، در اندیشه جبران نتیجه هفته گذشته و کاهش اختلاف امتیازات هستند. شاگردان قلعه نویی که به توقف پرسپولیس مقابل تیم تبریزی گسترش فولاد دل بسته اند، امیدوارند با پیروزی مقابل پیکان در تهران، ضمن کاهش اختلاف امتیازات با صدر جدول، خود را مهیای دو دیدار دشوار آینده در شهرآورد تبریز مقابل ماشین سازی متحول شده و همچنین پرسپولیس نمایند.

نکات بازی

* پیکان از 8 بازی خانگی اش در لیگ 5 تساوی به دست آورده است.

* تراکتورسازی در 8 بازی خارج از خانه قبلی اش 6 برد به دست آورده است.

* تراکتورسازان در 8 بازی قبلی خارج از خانه خود تنها 2 گل دریافت کرده اند.

* تراکتورسازی در 6 بازی از 8 بازی خارج خانه اش در این فصل کلین شیت کرده است.

* تراکتور در19 بازی از 20 بازی آخرش در چارچوب لیگ برتر ایران شکست نخورده است.

* پیکان در 8 بازی آخر خانگی اش شکست نخورده است.

6 تقابل اخیر دو تیم

در شش تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر، کفه ترازو به سمت تراکتورسازان سنگینی می کند. شاگردان قلعه نویی که فاتح دیدار رفت دو تیم بوده اند، در شش تقابل اخیر، سه بار موفق به شکست حریف خود شده و 2 تساوی نیز کسب کرده اند. با این حال به نظر می رسد پیکان با حال و روزی متفاوت از تقابل های پیشین، در مقابل تراکتورسازی صف آرایی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrloy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصویری جالب از سیستم آقا معلم برابر پرسپولیس