تاریخ انتشار: 1397/08/12 21:10
کد خبر: 123346

ایلی همچنان در حسرت برد؛ در آبادان امتیازات تقسیم شد

در دومین دربی خوزستان این هفته لیگ، دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند.
ایلی همچنان در حسرت برد؛ در آبادان امتیازات تقسیم شد

 این دیدار درحالی برگزار شد که هردو تیم ۱۰ امتیازی بودند و این بازی ۶ امتیازی محسوب می شد.

تیم فولاد که تا پیش از این دیدار با سرمربی گری ایلی استن طعم برد را نچشیده بود. سعی داشت در خانه خود به اولین پیروزی خود دست یابد و در جدول جایگاه خود را ارتقا دهد.

از طرفی دیگر صنعت نفت آبادان با سرجیو پس از هفته ها ناکامی، در بازی های اخیر روند رو به جلویی داشته و این تیم در تلاش بود که با پیروزی در این بازی روند رو به رشد خود را ادامه دهد. 

اما این دربی همانند آخرین تقابل دو تیم به تساوی انجامید و یک امتیاز به کار هیچکدام از تیم ها نیامد.

البته این بازی بی حاشیه هم نبود. در دقیقه 81 شوت فرشاد سالاروند به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و پیام حیدری اعلام پنالتی کرد. اما پس از اعتراض بازیکنان صنعت، داور با کمک خود مشورت کرد و در نتیجه پنالتی را برگرداند.

در دقیقه 90 زمانی که حسین بغلانی آماده ورود به زمین به عنوان یار تعویضی بود، با لحن تندی به داور چهارم گفت که زودتر تابلو را آماده کند. داور چهارم هم همین مسئله را به داور انتقال داد و باعث شد پیام حیدری، حسین بغلانی را قبل از ورود به زمین اخراج کند.

ترکیب صنعت نفت:

شهاب گردان،عقیل کعبی،وفا هخامنش،سیروان قربانی،حسین ساکی،اکبر ایمانی،مصطفی احمدی ( 73 - حامد پاکدل)کرار جاسم،طالب ریکانی،جعفر سلمانی (46-میلاد جهانی)،رضا جبیره

 ترکیب فولاد خوزستان:

احسان مرادیان،پیمان شیرزادی،عبدالله کرمی،میلاد بدرقه،فرزاد جعفری،سینا مریدی،مهرداد هدایتیان ( 66 - رضا میرزایی)،امید صیدالی (94 - مهدی زبیدی)،فرشاد سالاروند،حسن بیت سعید،لوسیانو پریرا ( 78 - هیثم هاشمی زاده)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yveom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع عجیب تیم‌های لیگ برتری خوزستان؛ اتمام قرارداد 31 بازیکن