تاریخ انتشار: 1397/09/03 13:29
کد خبر: 120546

گل تساوی چند نکته ویژه برای سپاهان داشت!

سپاهان مقابل ماشین سازی با همکاری جلال علی محمدی و کومان که به ترتیب اولین پاس گل و اولین گل خود را تجربه می کردند، به صدر رسید و همچنان شکست ناپذیر باقی ماند.
گل تساوی چند نکته ویژه برای سپاهان داشت!

روز گذشته شاگردان امیرقلعه نویی اگرچه تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بودند ولی در نهایت موفق شدند، روی ارسال پاس عرضی جلال علی محمدی و ضربه تمام کننده کومان به گل تساوی برسند تا حداقل دست خالی از تبریز به خانه بازنگردند؛ این گل چند نکته ویژه برای سپاهان داشت که در ادامه می خوانید.

 

پایان روزهای سخت هافبک سپاهان

جلال علی محمدی پس از درخواست جدایی از تیم که پس از دربی اصفهان اتفاق افتاد، روز گذشته موفق شد اولین پاس گل خود را در لیگ هجدهم ثبت کند. این بازیکن فصل گذشته علیرغم نتایج نامطلوب سپاهان، 7 گل برای این تیم به ثمر رساند تا گلزن ترین هافبک لیگ لقب بگیرد؛ با این حال پس از نیمکت نشینی در 4 هفته ابتدایی، تصمیم گرفت درخواست جدایی بدهد، که البته در نهایت دو طرف به این جمع بندی رسیدند به همکاری ادامه دهند؛ این تصمیم تبعاتی به همراه داشت و علی محمدی از هفته چهارم روی نیمکت قرار گرفت و فرصت زیادی برای بازی به او نرسید.  امیرقلعه نویی در ادامه کم کم بار دیگر به علی محمدی فرصت داد و شاید گل کردن پنالتی دشوار در جام حذفی مقابل مس کرمان، او را احیاء کرد و ارسال اولین پاس گل فصل می تواند شرایط بهتری برای این بازیکن و سرمربی سپاهان در ادامه رقم بزند.

 

اولین گل کومان در فوتبال ایران

 علاوه بر این، کومان مقابل ماشین سازی موفق شد، روی اولین پاس گل علی محمدی، اولین گل خود را در فوتبال ایران تجربه کند؛ این هافبک کروات-مجار هر هفته بهتر از گذشته می شود و به ثمر رساندن اولین گل در لیگ ایران می تواند خبر خوشی برای سپاهانی ها باشد که مدت ها به دنبال یک هافبک مطمئن می گشتند ولی پس از نویدکیا در تحقق این امر ناکام بودند؛ در لیگ هجدهم این مشکل بزرگ اما مطابق با استراتژی امیرقلعه نویی رفع شده است.

 

طلایی‌پوشان همچنان شکست ناپذیر

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر سپاهان 7 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی؛ این آمار یعنی آنها به همراه پرسپولیس تنها دو تیمی هستند که هنوز طعم شکست را در لیگ هجدهم تجربه نکرده اند. البته که وضع سپاهان با توجه به انجام دو بازی بیشتر به مراتب بهتر است و شاگردان برانکو دو دیدار سخت برابر تراکتورسازی و ماشین سازی دو تیم تبریزی را پیش رو دارند.

 

سپاهان زودتر بازی کرد و به صدر رسید

سپاهان طی فصل هجدهم همواره رتبه های بالایی جدول رده بندی را در اختیار داشته ولی پدیده اجازه رسیدن به صدر را به آنها نمی داد؛ در هفته دوازدهم سپاهان برخلاف معمول زودتر از پدیده بازی کرد و یک امتیاز کسب کرد. سپاهان باید امیدوار باشد تا پدیده مقابل سایپا با شکست کارش تمام شود ولی اگر این اتفاق هم رخ ندهد، این فرصت برای شاگردان امیرقلعه نویی فراهم است که در دیدار هفته سیزدهم برابر پدیده در نقش جهان، شرایط را به سود خود تغییر دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvway

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زخمی شدن کی روش در یک درگیری فیزیکی!