تاریخ انتشار: 1395/09/09 18:39
کد خبر: 246146

کنایه سنگین قلعه‌نویی به مدیرعامل سابق تراکتورسازی

سرمربی تراکتورسازی در ماجرای فلاویو لوپز یک نفر را مقصر می‌داند
کنایه  سنگین قلعه‌نویی به مدیرعامل سابق تراکتورسازی

به گزارش فرتاک ورزشی،امیر قلعه‌نویی بابات اتفاق اخیر در مورد شایعه کسر امتیاز از تراکتورسازی تبریز یک نفر را مقصر می داند که حالا در شورای شهر تبریز است.

وی می‌گوید:همان آقایانی که باعث شدند 4 سال پیش من در تبریز نمانم و اتفاقاً مردم هم تقریباً همه چیز را فهمیدند، حالا از برند تراکتورسازی برای رأی جمع کردن استفاده می‌کنند. برای من جالب است که زمانی که می‌شد داستان لوپز را با 40 هزار دلار آن زمان که 40 میلیون تومان می‌شد حل کرد، چرا این اتفاق نیفتاد. بازیکنی بوده که در تراکتورسازی قرارداد 80 هزار دلاری داشته، ولی به یکباره قرارداد او به 400 هزار دلار تبدیل شده است! به نظرم هیأت مدیره تراکتورسازی به این موضوع ورود کند و آجورلو هم باید مسئله را بررسی کند که چرا این موضوعات به اطلاع باشگاه نرسیده است.
مردم باید همه چیز را بدانند که وقتی می‌شد کاری انجام بگیرد، چرا اتفاق نیفتاده و برای آن تلاشی نشده است. می‌شد کار به اینجا کشیده نشود، ولی زمان که بگذرد مردم همه چیز را می‌فهمند. چند هفته پیش کریم بوستانی با من تماس گرفت و یک سری مطالب گفت و من هم به گفتم وقتی شما این موضوع را متوجه شدید در مورد آن دو سال آخر، مردم هم همه چیز را می‌فهمند. حالا هم در مورد تراکتورسازی باید مردم در جریان همه چیز قرار بگیرند که چرا آن زمان که می‌شد جلوی این اتفاقات را گرفت، اقدامی انجام نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw5vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الگوبرداری سرخ‌پوشان از ماجرای استقلال