تاریخ انتشار: 1395/08/29 20:54
کد خبر: 248170

تصویری کمیاب از ابراهیمی در آزادی (عکس)

هافبک ملی پوش استقلال بعد از مدتها در ترکیب این تیم قرار نگرفت تا تصویر کمیاب او بر روی نیمکت آزادی با پیراهن استقلال ثبت شود.

به گزارش فرتاک ورزشی، امید ابراهیمی در دیدار برابر صبای قم با تصمیم منصوریان و با توجه بازی سنگینی که برابر سوریه با پیراهن تیم ملی انجام داده بود در ترکیب اولیه استقلال قرار نگرفت تا یکی از مهره های اصلی استقلال در دو فصل گذشته بعد از مدتها دیدار استقلال را از روی نیمکت آغاز کند تا تصویر او بر روی نیمکت ورزشگاه آزادی با پیراهن استقلال ثبت شود.

ابراهیمی که بعد از حضور در استقلال همواره در ترکیب ثابت آبی ها به میدان رفته در این دیدار نیز با شروع وقتهای اضافه بازی به ترکیب استقلال اضافه شد اما حضور او نیز نتوانست به آبی ها برای عبور از دفاع چند لایه صبا کمکی انجام دهد تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. پنالتی زن اول آبی پوشان در این بازی ضربه دوم آبی ها را با ضربه ای دقیق وارد دروازه حامد لک کرد تا در برد استقلال نیز نقش داشته باشد.

ابراهیمی در شروع دوباره لیگ مطمئنا یکی از بازیکنان اصلی و تاثیر گذار استقلال خواهد بود و دوباره از ابتدا در ترکیب آبی ها قرار خواهد گرفت.

 

wdl5AcQEN02Q

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywe6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی گرفتن از ستاره ها، مشکل این روزهای استقلال