تاریخ انتشار: 1395/09/18 19:14
کد خبر: 244270

مهابادی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل بادران رضایت داریم/ بازی باکیفیتی بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از عملکرد شاگردانش در دیدار با بادران تهران ابراز رضایت کرد.
مهابادی: از عملکرد بازیکنانمان مقابل بادران رضایت داریم/ بازی باکیفیتی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، داود مهابادی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم و بازیکنانمان توانستند با ارائه نمایشی مناسب کنترل بازی را در دست گیرند و در پایان نیز بر حریف غلبه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست دو بار درخشش دروازه بان حریف مانع از گلزنی آلومینیوم شد اما در نیمه دوم سعی کردیم از جناحین بیشتر بر حریف فشار وارد کنیم و موفق شدیم به گل برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: حریف نیز تیم محکم و قدرتمندی بود و بازیکنان این تیم نیز عملکرد خوبی از خود در این مسابقه به جای گذاشتند.

مهابادی در خصوص مشکل گلزنی تیمش نیز گفت: این مشکل در اکثر تیم های ایرانی وجود دارد اما در تلاش هستیم که با تمرینات بهتر و بیشتر آن را مرتفع کنیم و علاوه بر آن آماده شدن اسماعیل کیانی نیز می تواند رفته رفته به ما در این زمینه کمک کند.

وی در ارتباط با تغییرات صورت گرفته در کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز تصریح کرد: این تغییرات با نظر مستقیم بنده صورت گرفته است و جا دارد از افرادی که از تیم جدا شدند به واسطه زحماتشان تشکر کنم.

سرمربی تیم آلومینیوم در پایان افزود: در بازی های اخیر بدشانسی های زیادی گریبان گیر تیممان شد و نتوانستیم در چند بازی علی رغم برتری مطلق، به پیروزی برسیم و امیدواریم این پیروزی سرآغاز موفقیت های تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywr8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده هدایت آلومینیوم اراک را برعهده خواهد گرفت!