تاریخ انتشار: 1395/09/11 12:10
برانکو ناراضی شد تا طارمی دوباره پیشنهاد خارجی داشته باشد
کد خبر: 245846

پیشنهاد به طارمی؛ بازار گرمی یا واقعی؟!

این روزها سرمربی کروات پرسپولیس از عملکرد مهاجم تیم اش ناراضی است تا او هم دوباره نیم نگاهی به خارج رفتن داشته باشد.
پیشنهاد به طارمی؛ بازار گرمی یا واقعی؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی طارمی ستاره پرسپولیس که در زمان نقل و انتقالات با رفتنش به ترکیه سر وصدای زیادی به پا کرد و برگشتنش هم صدایی به مراتب بیشتر از رفتنش، این روزها مورد نارضایتی برانکو قرار گرفته است.

طارمی وقتی چندین موقعیت گل را کسب کرد و نتوانست آنها را به گل تبدیل کند، برانکو را وادار کرد که صدایش در بیاید و نارضایتی خود را در این خصوص اعلام نماید که همین نارضایتی نیز بعد از گذشت چند روز منجر به این شده که سردار آزمون مهاجم ملی پوش رستوف روسیه، مهدی را به سرمربی رستوف پیشنهاد بدهد.

حال باید دید که این پیشنهاد واقعی است یا نوعی بازار گرمی که در مواقع لزوم سر و کله این گونه پیشنهادات پیدا می شود؟

لازم به ذکر است روز گذشته در پی مصاحبه آزمون که گفته بود(متعجب است از اینکه چرا طارمی در ایران بازیکن میکند)برخی رسانه ها مدعی شدند که آقای گل پرسپولیسی ها به بردیف سرمربی رستوف پیشنهاد شده است.

برهمین اساس طبق تحقیقات خبرنگار حوزه پرسپولیس فرتاک ورزشی به نقل از منابع خبری روسیه و مدیربرنامه های خوش نام ایرانی کشورمان در حال حاضر چنین چیزی صحت ندارد و در حد گمانه زنی رسانه ها میباشد.

لازم به ذکراست که مهاجم سرخپوشان قراردادی تقریبا بلند مدت امضا کرده است و در صورت پیشنهاد داخلی یا خارجی باید باشگاه پرسپولیس رضایت نامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywy5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فشار روی برانکو بیشتر شد