تاریخ انتشار: 1399/01/05 17:37
تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس؛
کد خبر: 66946

سالی نو با جیب های پُر از خالی!

تعطیلی لیگ های فوتبال باعث شده که درآمد بسیاری از بازیکنان و مربیان کم و یا قطع شود.
سالی نو با جیب های پُر از خالی!

به گزارش فرتاک ورزشی، کوید_۱۹ باعث شده است که با گذشت یک ماه از این فاجعه ،ضرر های مالی و روحی بسیاری بازیکنانی که تنها منبع درآمد آنها از راه بازی برای تیمشان بوده از میان برود؛ فاجعه ای به مراتب بدتر از کرونا،که حتی باشگاه های برجسته و بزرگ را نیز سردرگم کرده است.

توصیه های بهداشتی حاکی از این است که در خانه بمانید ولیکن با جیب های خالی، این امر بعضی بازیکنان را ترغیب می کند که به دنبال قرض هایی با سود کلان میشود و یا باید در شب عیدبازیکنان با بغض هایی که خود گویای همه چیز هست بروند .

تیم های حاضر در لیگ دسته سوم نیز درگیر این ویروس هستند که باعث شده تمرینات تیم ها کنسل شود این در حالی است که بعضی از مسئولین باشگاه ها در پرداخت کردن حقوق بازیکنان و مربیانشان امروز و فردا کنند.

اما لازم به ذکر است که دو باشگاه لیورپول و منچستریونایتد اعلام کردند ؛ دستمزد کارگران استادیوم های آنفیلد و الدترافورد را با وجود تعطیلی رقابت‌ها تا پایان ماه آوریل خواهند پرداخت.

با توجه به اتفاقات مشابه و پرداخت حقوق ها اگر پرداختی ها به اندازه نباشد باید گفت تنها درامدمالی شاغلین در فوتبال قطع خواهد شد که آن ها را در زندگی شخصی دچار مشکلاتی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx6zm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد استرلینگ  با منچستر سیتی تمدید شد