تاریخ انتشار: 1402/04/29 17:20
کد خبر: 2346

نیمار: در پاری‌سن‌ژرمن می‌مانم/ رئال مادرید کهکشانی‌ها هم قهرمان اروپا نشد

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برخلاف لیونل مسی و کیلیان امباپه خیال ترک پارک دو پرنس را ندارد.

با وجود انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال نیمار به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس، به نظر می‌رسد که این مهاجم برزیلی حداقل برای یک فصل دیگر در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند.

نیمار در گفت‌و‌گویی تلویزیونی که یک ماه پیش با یکی از کانال‌های تلویزیونی در سایت یوتیوب انجام داد و به تازگی منتشر شده است، گفت: من امیدوارم که این فصل هم در PSG بازی کنم. در واقع با این تیم قرارداد دارم (تا سال 2027). الان هم خونسردم و آرام، اگرچه بسیاری از هواداران به من لطف و محبت ندارند، اما چه آنها محبت داشته باشند و چه نداشته باشند، من اینجا خواهم ماند.

نیمار در بخشی دیگر از مصاحبه خود درباره روابطش با لیونل مسی و کیلیان امباپه صحبت کرد و گفت: رئال مادرید کهکشانی‌‌ها (زیدان، دیوید بکام، فیگو، رائول، روبرتو کارلوس و ...) هم هرگز قهرمان اروپا نشد. ما هم تیمی قدرتمند داشتیم. من، مسی و امباپه هم جزو بهترین‌‌ها هستیم و این را می‌دانیم اما متأسفانه نشد که لیگ قهرمانان را ببریم. می‌خواهیم آن را ببریم، اما فوتبال گاهی اوقات انصاف ندارد. دستیابی به چنین افتخاری، مثل پخت کیک نیست که یک دستورالعمل ساده داشته باشد.

از سه ضلع خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، لیونل مسی با پایان قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شد و به اینتر میامی پیوست. کیلیان امباپه هم تنها یک فصل دیگر قرارداد دارد و باشگاه مترصد فروش اوست تا مبادا در پایان فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx8y3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری رونالدو از رابطه خود با مسی!