تاریخ انتشار: 1395/08/08 14:29
کد خبر: 252294

رجب زاده:سومین کاشته ای بود که گل کردم/ ذوب آهن خودش را بالا می کشد

کاپیتان ذوب آهن گفت:ما تیم خوبی داریم و مهمتر از همه این است که یکدست هستیم.
رجب زاده:سومین کاشته ای بود که گل کردم/ ذوب آهن خودش را بالا می کشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مهدی رجب زاده در رابطه با برتری روز گذشته ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی داریم. تیم استقلال خوزستان تیم گردن کلفتی بود، مخصوصا در فاز حمله 3، 4 بازیکن اثرگذار تکنیکی داشتند. البته آنها چند شانس خوب گلزنی هم در نیمه اول داشتند که خدا را شکر گل نشد. آنها کلا برنامه شان روی ضدحمله بود.

وی افزود: ما هم در نیمه اول یک موقعیت تک به تک داشتیم که دروازه بان آنها مهار کرد. در آغاز نیمه دوم گل را که زدیم، فضا را بستیم. آنها نیز بیشتر به توپ های ارسالی روی آوردند که ما توانستیم بار دیگر گل بزنیم. البته می توانستیم قبل از گل لحظات پایانی بازهم گلزنی کنیم. خیلی بازی مهمی در جدول از نظر امتیازی برای ما بود که خدا را شکر با برتری ما به پایان رسدی.

کاپیتان ذوب آهن اصفهان درباره گلزنی اش از روی ضربه ایستگاهی تصریح کرد: در این فصل 3 گل زده ام که هر 3 تا روی ضربات ایستگاهی بوده است. یک گل به سایپا، یک گل به فولاد و یک گل هم به استقلال خوزستان زدم. البته اینطور نیست که تمام ضربات من به گل تبدیل شود اما در طول هفته 2، 3 روز تمرین ضربه ایستگاهی می کنم. خیلی بازیها هم بوده که این موقعیت به وجود آمده اما نتوانستم گلزنی کنم. امیدوارم روند گلزنی ان ادامه پیدا کند.

وی درباره سیر صعودی ذوب آهن بیان داشت: ما تیم خوبی داریم و مهمتر از همه این است که یکدست هستیم. در بازیهای قبلی هم که امتیاز از دست دادیم، می توانستیم برنده باشیم. یک کم بدشانس بودیم و موقعیت سوزی هم کردیم. اگر توپ های ما گل می شد، شرایط ما خیلی بهتر بود. حتی می توانستیم در کورس باشیم اما هنوز هم دیر نشده و می توانیم خودمان را بالا بکشیم.

رجب زاده در پایان درباره بازی جام حذفی این تیم مقابل اکسین البرز گفت: در مرحله قبلی برخی از تیمهای لیگ برتری مقابل تیمهای دسته دومی هم باختند. ما هم مقابل یک تیم دسته پایین تر در ضربات پنالتی پیروز شدیم. این نشان می دهد که کار ما آسان نیست. اکسین البرز از یک مربی خوب مثل فیروز کریمی استفاده می کند. ما 2 سال قهرمان شدیم و باید از قهرمانی مان دفاع کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyaqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی پور: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مزد زحماتمان را گرفتیم