تاریخ انتشار: 1395/06/22 18:48
فریادشیران:
کد خبر: 261870

دایی همه را شگفت زده میکند/ بیرانوند از ستارگان نسل آینده فوتبال ایران است

ناصر فریادشیران در مقام حمایت از موسسه بهنام پیشرو که نفت تهران را خریداری کرده به نکاتی جالب اشاره کرد.
 دایی همه را شگفت زده میکند/ بیرانوند از ستارگان نسل آینده فوتبال ایران است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ناصر فریادشیران در ابتدا به ملاقاتی که با بیرانوند داشت اشاره کرد واعلام کرد بیرانوند سرمایه باشگاه ما بوده است وزیر نظر مربیان تیم های پایه ما مثل کمپانی به موقعیت بسیار خوب امروزش رسیده است.

 

ناصر فریادشیران بخش اول حرف هایش را به این سمت وسوی میبرد که بیرانوند ،چند روز قبل پیش من آمد وحرف هایی رد وبدل شد که از رسانه ها به یک شبه آشتی اشاره داشتند ولی اصلا دلخوری ویژه ای وجود نداشت.

فریادشیران ادامه داد:گروهی از افرادی که منافع از دست داده اند به بازیکنان عزیز وقدیمی تیم ما که امروز ستارگان تیم های دیگر هستند خط میدهند که به باشگاه ما با فشار وتهدید وتجمع ومیتینگ  ضربه بزنند وگرنه چرا در تیم های دیگر این حرف ها نیست؟من به ضرس قاطع مدعی هستم که 13 تیم از 16 تیم لیگ برتر  و80 درصد تیمهای لیگ دسته اول و90 درصد دسته دومی ها وسومی ها پارسال را تصفیه مالی با بازیکنان وکادر فنی نکرده اند.

 

ناصر فریادشیران بار دیگر از بیرانوند گفته واو را یکی از آینده دار ترین ستارگان نسل آینده فوتبال می داند ومیگوید علیرضا حرف قدیمی ما را گوش کرده وبه آن عمل کرده ودر فوتبال در حال پیمودن راه درست است.او میتواند بهتر از عابدزاده وناصر حجازی،بهترین  گلر آسیا شود که همین الان هم ادعا دارم که چنین هم هست.

فریادشیران میگوید گناه ما این است که تیم تهران را با تلاش در تهران نگاه داشته ایم وهمین حالا باید بگویم که 2 ساعت قبل از بازی اول ما در لیگ برتر برابر استقلال در تلاش بودند که ما به میدان نرویم...

او در پایان اشاره میکند همه این ممانعت ها وتلاش ها برای ناکامی ما از مسئولان بلند رتبه ورزش نفت آب میخورد.

او در پایان گفت :علی دایی تا همین هفته پنجم از 2 بازیکن امیدهای ما خوشش آمده  وقبلا هم نشان داده چطور از بین جوانها افرادی را در فوتبال سطح اول ما تبدیل به عالیشاه ونوراللهی ومهدی طارمی کرده است وبا بودن او وتلاش های مالکان است که امروز نفت با از دست دادن 70د رصد قوام سال گذشته اش در رده سوم قرار دارد.شک نکنید جایگاه آخر فصل ما از حیث ارزش باعث تعجبتان خواهد شد.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yye9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند و نفتی ها اختلافات را کنار گذاشتند(عکس)