تاریخ انتشار: 1395/06/24 14:04
کد خبر: 261522

مورد عجیب کمال پرسپولیسی / خشونت های همیشگی قبل از دربی

خوش شانسی کمال و پرسپولیس این بود که تازه هفته ششم لیگ است و او هنوز موفق به دریافت دو کارت زرد در 5 هفته گذشته نشده بود. به همین دلیل علیرغم دریافت کارت زرد در بازی با تراکتور او از حضور در دربی محروم نشد
مورد عجیب کمال پرسپولیسی / خشونت های همیشگی قبل از دربی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در روزهای اخیر صحبت‌های عجیبی درباره کمال کامیابی‌نیا مطرح شده است. موضوع هم برمی‌گردد به بازی‌های او در پرسپولیس قبل از دربی. سال قبل و پیش از دربی 82 که با برد پرگل پرسپولیس همراه بود این تیم با ملوان بازی داشت. پرسپولیس آن بازی را با گل دقایق پایانی کامیابی‌نیا برد. اما گل کامیابی‌نیا سوژه اصلی آن بازی نبود. بلکه خشونت مفرط و عجیب و غریب او بود که نگاه‌ها را جلب کرد.

 

کامیابی نیا در آن بازی به گواه ناظران و کارشناسان باید یک بار کارت قرمز می‌گرفت و چند بار هم کارت زرد. اما فقط یک کارت زرد گرفت و همان یک کارت زرد او را از دربی محروم کرد. هواداران پرسپولیس البته بابت این اتفاق متاسف و نگران شدند اما پرسپولیس دربی را مقتدرانه برد و کسی جای خالی کمال را حس نکرد.

 

اما امسال هم اتفاق مشابهی رخ داد. کامیابی ‌نیا در بازی با تراکتور سازی چند بار مرتکب خطاهای شدیدی شد که حداقل مستحق دریافت یک کارت قرمز یا دو سه کارت زرد بود. اما داور فقط یک بار به او کارت زرد داد. خوش شانسی کمال و پرسپولیس این بود که تازه هفته ششم لیگ است و او هنوز موفق به دریافت دو کارت زرد در 5 هفته گذشته نشده بود. به همین دلیل علیرغم دریافت کارت زرد در بازی با تراکتور او از حضور در دربی محروم نشد.

 

البته خیلی بعید است که کامیابی‌نیا تعمدی در خشونت افراطی و دریافت کارت زرد در بازی‌های قبل از دربی داشته باشد اما اینم حجم خشونت آن هم در حالیکه عالم و آدم نگران کارت نگرفتن بازیکنان در بازی «پیش‌دربی» هستند واقعا قابل توجیه نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyeqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دلخوری پرسپولیسی‌ها از سرمربی تیم ملی