تاریخ انتشار: 1395/08/17 12:15
کد خبر: 250494

موراتا: از قهرمان تعویضی بودن خسته‌ شده‌ام

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از عدم اعتماد زین‌الدین زیدان به او برای قرار دادنش در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها ابراز نارضایتی کرد.
موراتا: از قهرمان تعویضی بودن خسته‌ شده‌ام

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، با زدن شش گل در شش بازی اخیر رئال مادرید، آلوارو موراتا توانسته خودش را در جایگاه گلزنی قابل اتکا برای کهکشانی‌ها ثابت کند، اما با این حال همچنان کریم بنزما آن مهاجمی است که زین‌الدین زیدان، سرمربی رئالی‌ها ترجیح می‌دهد در ترکیب اصلی این تیم قرار دهد مگر اینکه این مهاجم فرانسوی مصدوم یا ناآماده باشد تا مانند بازی روز گذشته (یکشنبه) سفیدپوشان مادرید، موراتا از ابتدای بازی به میدان برود.

نیمکت‌نشینی موارتا در شرایطی که عملکرد و آمار گلزنی او در این فصل به مراتب بهتر از بنزما بوده نه تنها برای خیلی از هواداران رئال مادرید و رسانه‌ها سؤال‌برانگیز است بلکه نارضایتی او را هم در پی داشته است.

او که دیروز هم گل سوم پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید را برابر لگانس به ثمر رساند، گفت: من از «قهرمان تعویضی» بودن خسته شده‌ام، همین‌طور از همه سؤالاتی که درباره زمان حضورم در میدان پرسیده می‌شود، اینکه چرا به من فرصت بازی در ترکیب اصلی داده نمی‌شود و اینکه چرا احوالم این‌طور است. من بازیکنی در خدمت تیم هستم و خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم.

موراتای 24 ساله در جریان بازی روز گذشته تیمش برابر لگانس بارها مورد خطا واقع شد، اما حاضر نشد از متئو لاهوس داور بازی شکایت کند.

وی افزود: لگانس تیمی است که فیزیکی بازی می‌کند و این بار هم روی من تکل‌های زیادی صورت گرفت. فوتبال همین است. قضاوت کردن کار سختی است. لاهوس هم کارش را خوب انجام داد.

با وجود آمار خوب گلزنی‌اش در این فصل، موراتا تأکید کرد هنوز فراموش نکرده که برترین گلزن تیمش چه کسی است. وی ادامه داد: کریستیانو ماشین گلزنی است که می‌تواند در یک بازی پنج گل بزند. او به نظر من بازیکنی بزرگ و در دنیا بهترین است.

مهاجم پیشین یوونتوس در پایان به بازی‌های سختی که پس از وقفه یک هفته‌ای لالیگا (برای برگزاری بازی‌های ملی) در انتظار تیم اوست، اشاره کرد. اولین بازی سخت کهکشانی‌ها پس از این وقفه، دربی مادرید است.

موراتا درباره آن بازی گفت: دربی‌های مادرید از آن دسته بازی‌هایی هستند که نتیجه‌اش می‌تواند در سرنوشت قهرمانی‌تان در لیگ تأثیرگذار باشد. بازی بسیار سختی در انتظارمان است، اما ما تیمی قوی هستیم و امیدواریم که کارمان را خوب انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyjka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: نمی‌توانیم در هر دیدار چهار گل بزنیم