تاریخ انتشار: 1395/06/25 13:45
کد خبر: 261322

آمار رحمتی و بیرانوند برای دربی

مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال هرگز برابر پرسپولیس رنگ برد را ندیده و بیرانوند هنوز در تاریخ لیگ برتر به استقلال نباخته است.
آمار رحمتی و بیرانوند برای دربی

 به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس است در دربی و البته دروازه بان شماره یک حال حاضر کی روش. رقیب او درون دروازه استقلال، مهدی رحمتی است که می توان او را دروازه بان شماره یک روزهای ابتدای حضور کی روش در تیم ملی لقب داد. مقایسه این دو نفر در دوئل با تیم مقابل اما جالب است و رای به برتری بیرانوند جوان می دهد.

 

علیرضا بیرانوند:

برای اولین بار حضور در دربی را تجربه می کند ولی آمار او برابر استقلال فوق العاده است. بیرانوند به عنوان دروازه بان نفت 5 بار برابر استقلال قرار گرفته و 4 بار کلین شیت کرده است.  

جالب اینکه این 4 کلین شیت هر بار با پیروزی نفت بر استقلال همراه بوده است. تنها بازیکن استقلال که توانسته دروازه بیرانوند را باز کند، فرهاد مجیدی است در بازی رفت لیگ سیزدهم. همان بازی دروازه مهدی رحمتی توسط وریا غفوری از فاصله ای بعید باز شد. بیرانوند هنوز به استقلال نباخته است.

 

مهدی رحمتی:

10 بار به عنوان دروازه بان استقلال برابر پرسپولیس در دربی بازی کرده است. رحمتی آمار بدی در این تعداد بازی ندارد و توانسته در 6 بازی، دروازه اش را بسته نگه داشته و کلین شیت کند اما در 4 بازی دیگر دروازه رحمتی 10 بار باز شده شامل 7 گل خورده در 2 بازی.

او در 4 بازی کلین شیت نکرده اش به ترتیب 2، 3، یک و 4 گل خورده است. رحمتی درون دروازه استقلال فقط 2 بار برنده دربی شده و 3 بار هم شکست خورده است.

اما نکته اصلی درباره او و استقلال این است که آبی ها با کاپیتانی رحمتی در دربی هرگز برنده نشده و 4 مساوی و یک باخت دارند. در این 5 بازی، رحمتی 3 بار کلین شیت کرده ولی 5 بار هم در 2 بازی دیگر دروازه اش باز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yykrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئل سنگربانان سرخابی، برنده دربی رت مشخص می کند