تاریخ انتشار: 1395/07/11 18:56
اختصاصی/
کد خبر: 258170

مهدی شکوهی: با شهرداری بندرعباس به لیگ یک برمی گردم

بازیکن شهرداری بندرعباس قصد دارد با تیم جدیدش به لیگ یک بازگردد.
مهدی شکوهی: با شهرداری بندرعباس به لیگ یک برمی گردم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهدی شکوهی مدافع وسط تیم شهرداری بندر عباس در گفت و گو با فرتاک ورزشی از شرایط این تیم و دیدار با استقلال آبی ب گفت: بازی با استقلال آبی ب بازی خوبی بود ولی شرایط به گونه ای رقم خورد که بعد از گلی که دریافت کردیم یک شوک به تیم ما وارد شد.

وی در ادامه افزود: روز خوب تیم استقلال آبی ب و روز بد تیم ما بود اما با این حال توانستیم در نیمه دوم گل مساوی را بزنیم تا هنوز در جدول باختی نداشته باشیم و این می تواند جای خوشحالی داشته باشد.

شکوهی سپس گفت:بازی بسیار سنگینی هم برای ما و هم برای تیم استقلال آبی بود چرا که از نظر آب و هوایی فشار زیادی روی دو تیم بود و تیم استقلال آبی با اینکه چند روزی تمریناتش را شروع کرده و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده اند، ما را اذیت کردند..

مدافع وسط تیم شهرداری بندر عباس در ادامه افزود: تا الان با هر تیمی که بازی کرده ایم در قامت یک مدعی حاضر شده اند حتی صنعت نفت نوین هم تیم خوبی بود و فوتبال تکنیکی بازی میک نند ولی شک نکنید که یکی از تیم های صعود کننده به لیگ یک، شهرداری بندرعباس خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید کدام تیم در گروه شما می تواند از مدعیان صعود باشد گفت: در بازی هایی که انجام دادیم تیم شهید کریمی جویبار را تیمی خوب و دونده دیدم. ضمنا احساس میکنم یکی از تیم های خوب گروه ما  شهرداری کاشان باشد.

شکوهی در ادامه در خصوص کسب قهرمانی گفت: الان برای صحبت کردن در مورد قهرمانی و صعود زود است اما شما شک نکنید که تیم شهرداری بندرعباس یکی از تیم های صعود کننده است.

وی در پیایان سخنان خود گفت: یکی از الویت های من صعود کردن با شهرداری بندرعباس به لیگ یک است و شک نکنید که به لیگ یک بر می گردیم و ان شالله تنها دلتنگی بنده بوشهر و هواداران خونگرم و دوست داشتنی بوشهری است.

مصاحبه:امیرحسین سلیمی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyrzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر داماش در گرمای بندر عباس/ محمد ربیعی به محمد اف درس فوتبال داد
اختصاصی/