تاریخ انتشار: 1395/07/06 23:17
کد خبر: 258994

برانکو واکنش نشان داد؛ کم کاری مدافع سپاهان برابر پرسپولیس دروغ است

دیدار پرسپولیس و سپاهان که در نهایت با نتیجه سه بر یک بسود پرسپولیس به پایان رسید، عده ای شجاع خلیل زاده را متهم به کمک کاری کرده اند.
برانکو واکنش نشان داد؛  کم کاری مدافع سپاهان برابر پرسپولیس دروغ است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار دیدنی و جذاب پرسپولیس و سپاهان در هفته هفتم لیگ شانزدهم بهترین مسابقه ای بوده است که تا اینجای بازیها انجام گرفته است. دیداری مهیج و پرگل و تماشاگر پسند، اما پایان بازی یکی از مدافعان سپاهان را متهم به کمک کاری در برابر پرسپولیس کردند که این بای را تحت شعاع قرار داد.

برانکو، سرمربی کروات سرخپوشان در مورد شایعه کم‌کاری شجاعخلیل‌زاده مدافع سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس، گفت: به نظر من شجاع بهترین مدافع سپاهان در آن بازی بود اما ما خیلی خوب بازی کردیم. ما اجازه ندادیم خط دفاع این تیم نفس بکشد و به خودش بیاید. شجاع در تمدید قرارداد با سپاهان نشان داده چه چیزی می‌خواهد و به دنبال چیست. او می‌خواهد در تیم سپاهان بماند و بهترین بازی‌هایش را در آن تیم انجام دهد.

وی افزود: مطمئن باشید هیچ حساب و کتابی در کارش برای آن بازی نبود چون یک ورزشکار واقعی است و شخصیت بزرگی دارد. در تراکتورسازی هم با حداکثر توانش بازی می‌کرد، همین‌طور که در سپاهان بازی می‌کند ولی تیم ما خیلی خوب بود و آنها هم تحت فشار زیاد بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyw9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو طلسم 13 ساله شکست