تاریخ انتشار: 1402/06/13 19:33
کد خبر: 146

ژوزه مورینیو به خاطر سردار آزمون و لوکاکو به شدت کلافه و عصبانی است

ژوزه مورینیو این روزها به شدت کلافه و عصبانی است و دو مهاجم تازه‌واردش سوژه اصلی اینکلافگب هستند.
ژوزه مورینیو به خاطر سردار آزمون و لوکاکو به شدت کلافه و عصبانی است

شرایط در شروع فصل برای رم به شکل پیچیده‌ای رقم خورده است؛ جایی که تیم ژوزه مورینیو طی سه هفته فقط یک یک امتیاز کسب کرده است. این مربی جمعه این هفته برای اولین بار در سری‌آ بعد از محرومیت روی نیمکت نشست اما پس از شکست مقابل میلان، زمانی که تصور می شد او قرار است با خبرنگاران صحبت کند، ترجیح داد این کار را نکند.

سکوت مورینیو حالا توسط کوریره دلو اسپورت مورد تحلیل قرار گرفته است. بر اساس ادعای این نشریه معتبر ایتالیایی مورینیو از وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در تابستان عصبانی است. جایی که خیلی دیر برای تقویت خط حمله این تیم اقدام شد و باشگاه در نهایت روملو لوکاکو و سردار آزمون را به خدمت گرفت.

این روزنامه خاطرنشان می‌کند که مورینیو مدت‌ها در مورد تاخیر در برنامه‌ریزی پیش فصل هشدار داده بود. او این کار را هفته‌ها پیش در مصاحبه‌ای با خود این روزنامه انجام داد و در آن از نبود جانشینی برای آبراهام که مدت‌ها مصدوم بود، شکایت کرد. مورینیو همچنین از تغییرات به وجود آمده در اردوی پیش فصل رم نیز شاکی شده بود.

مدتی است که مورینیو فکر می کند که باشگاه، به خصوص از نظر ارتباط در زمان های خاصی از فصل، اغلب او را تنها می گذارد. به همین دلیل است که او بعد از بازی جمعه شب صحبت نکرد. او در واقع کلافه شده و فعلا ترجیح داده صحبتی انجام ندهد. مورینیو از بسیاری جهات مردی تنها است اما او همچنین به عنوان معتبرترین راه حل برای بیرون آمدن رم از این وضعیت شناخته می‌شود.

به طور کلی آقای خاص از دیر تقویت شدن تیم در خط حمله ناراحت و عصبانی است اما در عین حال وقفه بازی‌های ملی فرصت مناسبی خواهد بود که بازیکنان مصدوم، ناآماده و ناهماهنگش به شرایط مطلوب برسند تا بعد از استارت دوباره مسابقات این شروع بد را به فراموشی بسپارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/54yaj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست جالب کاپیتان بارسا از طرفداران