تاریخ انتشار: 1402/12/05 11:08
کد خبر: 1267996

خمس: تراکتور آماده شکستن رکورد امتیازات

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما در نیم‌فصل اول خوب بودیم و اگر این عملکرد را تکرار کنیم یا بهتر باشیم می‌توانیم رکورد امتیازهای تراکتور را بزنیم.
خمس: تراکتور آماده شکستن رکورد امتیازات

  پاکو خمس در نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیمش در 16 هفته اخیر و ترکیب متفاوت این تیم در دیدارهای مختلف اظهار داشت: در نیم‌فصل اول 28 امتیاز کسب کردیم. سوال من از شما این است که وقتی در لیگ ایران 16 تیم بازی می‌کنند، بیشترین امتیازی که تراکتور در یک نیم‌فصل به دست آورده چقدر بوده است؟ سؤال من این نیست که در نیم‌فصل قهرمان شدید یا نه، سؤال من این است که بیشترین امتیاز تراکتور در این مدت چقدر بوده است؟ تراکتور در مجموع لیگ‌های 16 تیمی 52 امتیاز کسب کرده است و 28 امتیاز ما بیش از نیمی از 52 امتیاز است. بنابراین ما در نیم‌فصل اول خوب بودیم و اگر این عملکرد را تکرار کنیم یا بهتر باشیم می‌توانیم رکورد امتیازهای تراکتور را بزنیم.

وی ادامه داد: درباره تغییر ترکیب هم باید بگویم که تشخیصم این بوده که نفراتم را در هر بازی تغییر بدهم. فکر نمی‌کنم این موضوع باعث لطمه زدن به تیمم شده باشد؛ همانطور که امتیازاتی که به دست آوردیم گفته‌های من را تأیید می‌کند. این تغییرات دلیل نمی‌شود که بگوییم به تیم ضربه زده است؛ این دلیل درست نیست، چون هیچکس نمی‌داند اگر با یک ترکیب بازی می‌کردیم نتیجه چه می‌شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55e68d

آخرین اخبار