تاریخ انتشار: 1402/09/22 08:16
کد خبر: 1263600

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

حمید استیلی ترکیب احتمالی پرسپولیس را در دربی روز پنجشنبه پیش‌بینی کرد.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

 

استیلی گفت یحیی گل‌محمدی در خط دفاعی دست به ترکیب نمی‌زند و از چهر دفاع در این پست استفاده می‌کند که همیشه بازیکنان ثابت پرسپولیس بودند بنابراین از گولسیانی و کنعانی‌زادگان برای بازی در دفاع وسط مقابل استقلال و همچنین در کناره‌ها از علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر برای دربی استفاده می‌کند.

استیلی گفت: یحیی جلوی چهار مدافع پرسپولیس از مسعود ریگی استفاده می‌کند و در کنار این بازیکن سروش بازی می‌کند و ممکن است میلاد سرلک که بازیکن باکس است در این منطقه با سروش جا به جا شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد که این احتمال وجود دارد گل محمدی از محمد عمری نیز به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس در پشت مهاجمان استفاده کند. مهدی ترابی در کناره‌ها با نعمتی هماهنگی خوبی دارد و همچنین سعید صادقی در طرف دیگر در ترکیب قرار می‌گیرند.

استیلی ادامه داد: شهاب زاهدی گزینه اصلی یحیی برای خط حمله است و عمری و عالیشاه می‌توانند به عنوان فوروارد دوم بازی کنند و نبیل باهویی گزینه آخر گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس است.

باتوجه به اظهارات حمید استیلی ترکیب احتمالی پرسپولیس به شکل زیر خواهد بود:

علیرضا بیرانوند - گئورگی گولسیانی - حسین کنعانی‌زادگان - علی نعمتی - دانیال اسماعیلی‌فر - مسعود ریگی - سروش رفیعی - میلاد سرلک - سعید صادقی - مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55e8lq

آخرین اخبار