تاریخ انتشار: 1402/11/26 19:36
کد خبر: 1267500

مورایس: تا قبل از اخراج بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

سرمربی سپاهان از عملکرد دفاعی تیمش روی گل دوم الهلال ابراز تعجب کرد.
مورایس: تا قبل از اخراج بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

سپاهان امشب (پنجشنبه) در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مقابل الهلال مغلوب شد. ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با الهلال در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ضعف خط دفاع تیمش و عدم تقویت در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، اظهار کرد: اولین ضعف ما در خط دفاعمان کارت قرمز بود. ضعف دیگری نمی‌بینم. گل‌های ما نیز ربط به سازماندهی تدافعی کل تیم دارد. گل دوم هم تعجب‌برانگیز بود. ۹ بازیکنمان در برابر ۵ بازیکنان الهلال بود و گل خوردیم.

وی افزود: تکل میتواند اتفاق بیفتد و تصمیم لحظه‌ای است. برخی کارت دارد و به نظرم این تکل آنقدر سنگین نبود، ولی کارت قرمز داشت و به دست داور بهانه داد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: مقابل تیم خیلی خوبی بازی داشتیم. با یک بازیکن کمتر قطعا با چالش‌هایی مواجه می‌شویم. زجر کشیدیم و خودمان را قربانی کردیم. برخی اوقات تصمیمات درستی نگرفتیم ولی تا قبل اخراج بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

مورایس با بیان اینکه با یک بازیکن کمتر در مقابل بهترین ترکیب آسیا قطعا بازی سختی خواهید داشت، تاکید کرد: به اندازه‌ای تجربه داشتند که اشتباهاتی نکنیم. بازی به یک باره تغییر می‌کند. بهترین بازیکن زمین از تیم ما بود و در لحظه آخر تغییر کرد، پس به قدری تاثیرگذار بوده است.خیلی موقعیت برای گل داشتیم که نزدیم، ولی هنوز تمام نشده است. بازی ۳ بر ۱ شد و کمی اوضاع فرق می‌کند.

او ادامه داد: یک بازیکن ملی‌پوش در زمین داشتیم ولی در سمت مقابل ۶ بازیکن ملی‌پوش در زمین بودند. گل خوردیم جوری که نباید، درباره داور نمی‌خواهم صحبت کنم ولی در تکل دانشگر پایش بالا بود و برای مصدومیت بازیکن نبود. خطای خطرناکی نبود و به عقیده من فوتبال بازی عدالت است.

مورایس همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد بالای کارت‌های این فصل سپاهان، گفت: من معمولا به تمام سوالات پاسخ می‌دهم، اما امروز روز خوشحال کننده‌ای برای من نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55e9xx

آخرین اخبار