تاریخ انتشار: 1402/12/25 10:44
کد خبر: 1269248

تودور جانشین ساری روی نیمکت لاتزیو شد

باشگاه لاتزیو جانشین سرمربی مستعفی‌اش را معرفی کرد.
تودور جانشین ساری روی نیمکت لاتزیو شد

به گزارش فرتاک ورزشی

طبق اعلام منابع موثق ایتالیایی باشگاه لاتزیو، ایگور تودور سرمربی پیشین تیم فوتبال مارسی را به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا انتخاب کرده است.

لاتزیو در هفته جاری و در پی استعفای مائوریتزیو ساری (پس از باخت به اودینزه که چهارمین باخت متوالی عقاب‌ها در تمامی رقابت‌ها بود) با مربی ایتالیایی‌اش خداحافظی کرد و سکان هدایت تیم را به‌طور موقت به دستیار او جووانی مارتوشیلو سپرد تا او و دیگر اعضای کادر فنی، تیم را برای بازی هفته بیست‌و‌نهم سری A آماده کنند.

اکنون طبق ادعا جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، لاتزیو ایگور تودور سرمربی کروات پیشین مارسی را به‌عنوان جانشین قطعی ساری انتخاب کرده است، هرچند او برای بازی بعدی مقابل فروزینونه روی نیمکت آبی‌ها نخواهد بود.

دی‌مارتزیو اعلام کرده است نتیجه جلسه‌ برگزار شده میان کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو و ایگور تودو، عقد قراردادی 18 ماهه تا پایان فصل 25-2024 با امکان تمدید آن تا پایان فصل 26-2025 بوده است. ظاهراً لوتیتو در ابتدا به تودور پیشنهاد داده که تا پایان فصل هدایت لاتزیو را برعهده بگیرد که او با آن مخالفت کرده است.

تودور 45 ساله پیش از این هدایت تیم‌هایی مانند، گالاتاسرای، اودینزه، هایدوک اشپلیت، هلاس ورونا و مارسی را برعهده داشته است و در فصل 21-2020 نیز به‌عنوان دستیار آندره‌آ پیرلو در کادر فنی باشگاه یوونتوس فعالیت داشت.

لاتزیو در حال حاضر با 40 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد که 11 امتیاز دورتر از آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55eepo

آخرین اخبار