تاریخ انتشار: 1402/12/24 11:23
کد خبر: 1269196

پرسپولیس با ترس بازی کرد، VAR هم پنالتی را ندید!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر سرمربی برزیلی سرخپوشان احتیاط و ترس را کنار می‌گذاشت، تیمش می‌توانست برنده دربی ۱۰۳ باشد.
پرسپولیس با ترس بازی کرد، VAR هم پنالتی را ندید!

محمدرضا مهدوی درباره برگزاری دربی 103 اظهار داشت: متاسفانه یکی از بی‌کیفیت‌ترین و کسل‌کننده‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد بودیم. وقتی شما به آمار بازی نگاه می‌کنید، می‌بینید که در طول 90 دقیقه و وقت‌های تلف شده، شاگردان جواد نکونام حتی یک شوت در چارچوب دروازه پرسپولیس نداشتند. این نشان می‌دهد که استقلال هیچ طرح و برنامه‌ای برای رسیدن به پیروزی نداشت و آبی‌ها با اتوبوس‌شان فقط دفاع کردند و می‌خواستند بازنده نباشند و به هدف‌شان هم رسیدند.

وی ادامه داد: این سبک فوتبالی که از استقلال دیدیم، روی بازی پرسپولیس هم تاثیر منفی گذاشته بود. استقلالی‌ها با 10 نفر جلوی دروازه خود قرار گرفته بودند، به نوعی باید بگوییم که اتوبوس‌شان را مقابل دروازه‌شان پارک کرده بودند. استقلالی‌ها غیر از 10،15 دقیقه اول که خیلی خوب از جلو پرس می‌کرد، در سایر لحظات بازی جلو نیامدند و با یک بازی بسته سعی داشتند حداقل امتیاز را بگیرند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه استقلال عنوان کرد: داور خیلی بی‌تفاوت نسبت به این صحنه رفتار کرد و با توجه به وجود VAR همه چیز را به سیستم کمک داور ویدیویی سپرده بود. عجیب‌تر این بود که داوران اتاق VAR این صحنه را درست تشخیص ندادند. در صحنه‌ای که ما دیدیم کاملا واضح بود که مدافع استقلال روی آل‌کثیر خطا کرده و از پشت خودش را روی او پرت کرد. ما می‌گوییم داور ندید، آیا داوران VAR هم این صحنه را ندیدند؟

مهدوی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس نتوانست بازی خوبش مقابل فولاد را مقابل استقلال تکرار کند، خاطرنشان کرد: تمام نگرانی ما نسبت به نوع بازی پرسپولیس این موضوع بود که احتیاط و ترس اجازه ندهد که سرخپوشان بازی‌های گذشته خودشان را تکرار کنند و از همان چیزی که می‌ترسیدیم هم سرمان آمد. پرسپولیس از دقیقه 20 که استقلال عقب کشید، آن‌طور که باید و شاید هجومی بازی نکرد و متاسفانه از فرصت‌هایی هم که به دست آورد استفاده نکرد. اوسمار اگر ترس را کنار می‌گذاشت و از ابتدای بازی تیمش تهاجمی بازی می‌کرد، الان نتیجه دربی چیزی غیر از تساوی بدون گل بود و پرسپولیس هم‌امتیاز استقلال در جدول بود.

وی در پایان گفت: پرسپولیس فرصت خوبی داشت که برنده دربی باشد و با توجه 3 امتیاز فاصله بین دو تیم و اینکه استقلال هم میلی برای حمله و گل زدن نداشت، شاگردان اوسمار می‌توانستند با کمی بازی تهاجمی‌تر و نترس بازی کردن به گل برسند. پرسپولیس در بازی‌های بعد باید با همان سبک و سیاق بازی‌های گذشته‌اش بازی کند، چون ابزارش را دارد و آنها می‌توانند با در بازی‌های بعدی برنده شوند، چون فکر می‌کنم استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55eewd

آخرین اخبار