تاریخ انتشار: 1402/09/04 11:20
کد خبر: 1261924

تغییر در زمان برگزاری دو دیدار سپاهان و پرسپولیس

با اعلام سازمان لیگ، زمان برگزاری چهار مسابقه از رقابت های لیگ برتر عوض شد.
تغییر در زمان برگزاری دو دیدار سپاهان و پرسپولیس

وب سایت رسمی سازمان لیگ، از تغییر در زمان برگزاری چهار مسابقه از رقابت های لیگ برتر خبر داد. در اطلاعیه منتشره، آمده است که با توجه مکاتبات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا و تغییر برنامه اعزام تیم ملی به جام ملت های آسیا، زمان این مسابقات تغییر کرده است. البته سازمان لیگ در پایان تأکید کرده که اگر اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی عوض شود، زمان برگزاری این بازی ها ممکن است دوباره تغییر کند.

در فهرست برنامه های تغییر کرده، دو دیدار پرسپولیس نیز به چشم می خورد. سرخپوشان قرار بود که دیدار خود برابر نساجی را در تاریخ هشتم دی ماه برگزار کنند ولی این بازی یک روز زودتر به انجام می رسد.

تغییر بعدی نیز زمان برگزاری بازی با مس رفسنجان است. در ابتدا عنوان شده بود که سرخپوشان در تاریخ سیزدهم دی ماه به مصاف شاگردان ساکت الهامی می روند ولی این مسابقه 48 ساعت زودتر و در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.

این تغییرات شامل حال سپاهان نیز شده است. آنها ابتدا قرار بود هشتم و سیزدهم دی ماه با گل گهر و شمس آذر روبرو شوند که به مانند پرسپولیس، بازی های آنها به ترتیب یک و دو روز زودتر برگزار می شود.

برنامه جدید به شرح زیر است:

«معوقه از هفته ششم»
* پنجشنبه ۷ دی:
گل گهرسیرجان – سپاهان اصفهان - ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

«معوقه از هفته یازدهم»
* پنجشنبه ۷ دی:
پرسپولیس – نساجی مازندران – ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

«هفته پانزدهم»
* دوشنبه ۱۱ دی:
شمس آذر قزوین – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
مس رفسنجان – پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

نکته مهم اینکه سازمان لیگ در بخش پایانی اطلاعیه خود نوشته است: شایان ذکر است این تغییرات بر اساس فهرست تیم ملی بزرگسالان انجام شده و در صورت تغییر در اسامی دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان تغییرات احتمالی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ejmd

آخرین اخبار