تاریخ انتشار: 1403/01/24 11:51
کد خبر: 1272600

باشگاه سایپا: جلوی بی‌عدالتی را بگیرید

باشگاه سایپا در آستانه دیدار با خیبر خرم‌آباد از فدراسیون فوتبال انتظار دارد روی داوری‌ها نظارت دقیق‌تری انجام دهد.
باشگاه سایپا: جلوی بی‌عدالتی را بگیرید

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اشتباهات داوران موجب شده امتیازات مهمی برای تیم سایپا در لیگ از دست برود. این بیانیه در شرایطی صادر شده که این باشگاه تهرانی در دو سه بازی اخیر و به ویژه مصاف برابر شهرداری آستارا و مس شهربابک خودش را از تصمیمات داوری متضرر می‌داند. ضمن اینکه چهار بازیکن این تیم هم به دلیل مصاحبه علیه تصمیمات داوری پس از مسابقات این تیم محروم شده‌اند.

متن این بیانیه باشگاه سایپا به شرح زیر است: 

باشگاه سایپا همواره سعی داشته تا از فضاسازی‌های رسانه‌ای به دور باشد اما مسئولیت در قبال هواداران، دوستداران و کارگران پرتلاش گروه خودروسازی سایپا که صاحبان اصلی این باشگاه هستند وظیفه سنگینی به دوش ما گذاشته است تا هیچگاه از حق خود نگذریم.

در هفته‌های اخیر و طبق نظر کارشناسان اشتباهات داوران موجب شده امتیازات مهمی برای سایپا از دست برود. در بازی هفته گذشته مقابل مس شهربابک پس زدن گل اول توسط سایپا، داور دیدار کاملا تحت فشار جو ورزشگاه و هواداران قرار گرفت و یک ضربه پنالتی که اصلا نمی‌توان نام پنالتی را روی آن گذاشت تقدیم مسی‌ها کرد و پس از این تصمیم اشتباه داور، روند بازی کاملا به سود تیم میزبان شد.

درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا از فدراسیون فوتبال فقط نظارت دقیق روی عملکرد داوران است؛ به‌خصوص که در آستانه دیدار حساس تیم سایپا و خیبر خرم آباد قرار داریم امیدواریم داوران تحت تاثیر برخی فشارها قرار نگیرند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا که همواره بر اصل اخلاق و عدالت تاکید داشته و یکی از پرچم‌داران اخلاق در فوتبال ایران شناخته می‌شود بار دیگر از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضا دارد به هر شکل ممکن جلوی این ناعدالتی‌ها را بگیرند تا این حوادث سریالی به ضرر این باشگاه ریشه‌دار رقم نخورد.

در شرایطی که باشگاه سایپا همانند سایر باشگاه‌ها، با انجام انرژی و هزینه به دنبال شادی کارگران کارخانه و هواداران خود است انجام برخی بی‌عدالتی‌ها مایه دلسردی جامعه فوتبال خواهد بود و این انتظار از مسئولان فوتبالی کشور است که با نظارت دقیق، اجازه ندهند تا حقی ناحق شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55ma8q

آخرین اخبار