تاریخ انتشار: 1403/01/28 21:10
کد خبر: 1272924

دشمن اول استقلال در لیگ بیست و سوم مشخص شد/ نکونام مراقب باشد!

در لیگ بیست وسوم استقلال هم چنان جدی ترین گزینه قهرمانی است اما اگر بر دشمن اصلی غلبه کند.
دشمن اول استقلال در لیگ بیست و سوم مشخص شد/ نکونام مراقب باشد!

به گزارش فرتاک ورزشی

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

علی مسعودی؛ استقلال نکونام در لیگ بیست و سوم توانسته نتایج خوبی کسب کنه و در 23 بزای گذشته خود با کسب 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این در حالیست که پرسپولیس با یک امتیاز کم تر در پشت سر استقلال قرار دارد تا شاهد اوج هیجان در طی چند فصل اخیر فوتبال ایران  و رقابت شانه به شانه این دو تیم باشیم.

اما یک نکته مهم که باید استقلال به آن توجه کند این است که جواد نکونام علی رغم این که تيمش در صدر جدول قرار گرفته و قهرمانی هم در دست خودش است، هر روز به دنبال ساختن یک حاشیه برای تیمش است! او که از اول فصل با مديريت جنگیده و هیچ سودی هم نبرده در حساس‌ترین مسابقات فصل دومین سرپرست و البته مدافع بی حاشیه تیمش را کنار گذاشته که قطعا به ضرر تیم خواهد بود‌.

 اینکه چرا نکونام سیلوا بی‌حاشیه و خواجه گیری را به تمرینات راه نمی دهد فقط و فقط به حاشیه بردن تیم است که دردی را دوا نخواهد کرد. آیا بهتر نبود که نکونام حداقل همین چند هفته باقی مانده را دندان روی جگر می گذاشت و پايان فصل حرف هایش را می زد تا هواداران شاهد این همه تنش در تیم نبودند.

با توجه به شرایط موجود می توان این گونه نتیجه گرفت که اولین دشمن استقلال در راه کسب قهرمانی حواشی های خود خواسته ای است که به وجود آمده و اگر بتوانند این حواسی را مدیریت و خود را از آن دور کنند این پتانسیل وجود دارد که استقلال قهرمان لیگ بیست و سوم باشد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mabx

آخرین اخبار