تاریخ انتشار: 1403/01/20 13:40
امیدوارم نساجی در لیگ بماند و طرفدارانش را خوشحال کند؛
کد خبر: 1272400

احمدی: به تهران می‌آییم تا با پرسپولیس بجنگیم

مهران احمدی می‌گوید ملوان در دیدار با پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و برای کسب امتیاز وارد بازی خواهد شد.
احمدی: به تهران می‌آییم تا با پرسپولیس بجنگیم

به گزارش فرتاک ورزشی

ملوان در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد در دربی شمال پیروز شود. مهران احمدی درباره این بازی با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر در سالروز درگذشت مرحوم قایقران که اسطوره‌ انزلی‌چی‌ها است، بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم در این مسابقه حساس از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و پیروز شویم تا همچنان در کورس کسب سهمیه بمانیم.

او با اشاره به حضور هواداران نساجی در استادیوم گفت: هواداران نساجی جو پرشوری را به راه انداخته بودند که البته با توجه به اهمیت بازی‌های دو تیم شمالی قابل انتظار هم بود. اما می‌خواهم بگویم این حق هواداران ما نبود که این همه راه به قائمشهر بیایند و مورد فحاشی قرار بگیرند.

احمدی افزود: بازیکنان و کادرفنی ما فحش شنیدند که این مسئله تلخی بود. هرچند هواداران نساجی هم به‌خاطر وضعیت تیم‌شان درجدول ناراحت بودند اما این شعارها در شأن آن‌ها نبود. من امیدوارم در نهایت نساجی در لیگ بماند و هوادارانش را خوشحال کند.

ملوان و تراکتور طبق آمار بهترین تیم‌ها در نیمه دوم هستند. هافبک سفیدپوشان در این باره گفت: ما سعی کردیم مثل همیشه حساب شده وارد میدان شویم تا گل نخوریم. می‌دانستیم حتما موفق به گلزنی می‌شویم، بنابراین مثل بازی‌های قبل نیمه اول بازی را کنترل کردیم و نیمه دوم طبق برنامه به دروازه حریف نزدیک شدیم و گل زدیم.

او در مورد دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما مقابل هیچ تیمی از پیش شکست خورده نبودیم و مقابل پرسپولیس هم با تمام توان به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم مقابل تیمی که طی سال‌های اخیر قهرمانی و افتخارات زیادی را کسب کرده است، امتیاز بگیریم. قطعا تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

احمدی در پایان گفت: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که در تمام دیدارهای خانگی و خارج از خانه و در هر شرایط آب و هوایی ما را تنها نمی‌گذارند که این برای ما خیلی ارزشمند است. سعی می‌کنیم با همدلی و اتحادی که بین بچه‌ها وجود دارد، نتایج خوبی کسب کنیم تا لطف هواداران را بی‌جواب نگذاریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55maq9

آخرین اخبار