تاریخ انتشار: 1403/01/22 22:33
کد خبر: 1272524

برتری شیرین بارسلونا در پاریس/ زور دورتموند به اتلتیکو نرسید

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ارزشمند بارسلونا در پاریس و برد خانگی اتلتیکومادرید برابر دورتموند به پایان رسید.
برتری شیرین بارسلونا در پاریس/ زور دورتموند به اتلتیکو نرسید

به گزارش فرتاک ورزشی

در دومین و آخرین شب از بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی مهیج و پرگل با برتری 3 بر 2 بارسلونا خاتمه یافت.

بارسلونا با گلزنی رافینیا در دقیقه 37 پیش افتاد و با همین گل نیمه اول را به سود خود به پایان رساند. نیمه دوم اما برای میزبان فرانسوی بهتر آغاز شد و این تیم خیلی زود نه تنها گل خورده را در دقیقه 48 توسط عثمان دمبله جبران کرد بلکه سه دقیقه بعد از آن با گلزنی ویتینیا پیش افتاد.

بارسا اما تسلیم نشد و در دقیقه 62 با دومین گل رافینیا همه چیز را به تساوی کشاند. حسن ختام عملکرد بهتر شاگردان ژاوی هرناندس نسبت به مردان لوئیس انریکه نیز گلی بود که آندریاس کریستنسن در دقیقه 77 به ثمر رساند تا میهمان اسپانیایی با دستان پر به خانه برگردد و شانس خود را برای صعود به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در بازی همزمان دیگر نماینده اسپانیا نیز به برتری دست پیدا کرد. در این دیدار که در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید برگزار شد، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای بوروسیا دورتموند بود و میهمان آلمانی‌اش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت. اتلتیکو برتری‌اش را خیلی زود به حریف تحمیل کرد و به لطف پرس از بالا، در دقیقه 4 روی اشتباه مدافعان حریف، توسط رودریگو دپائول به گل اول رسید و در دقیقه 32 ساموئل لینو اختلاف را برای تیم میزبان به دو برابر افزایش داد. 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی مانده بود که سباستین هالر یکی از گل‌های خورده را برای دورتموند جبران کرد تا این تیم همچنان به جبران نتیجه رقم خورده در بازی برگشت در خانه امیدوار باشد.

دیدارهای برگشت بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند - اتلتیکومادرید، روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mazm

آخرین اخبار