تاریخ انتشار: 1402/08/01 21:21
ما فقط در ورزشگاه آزادی میزبانی خواهیم کرد؛
کد خبر: 714948

پیروانی: حق ندارید برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنید!

افشین پیروانی، مدیر پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس فقط در استادیوم آزادی میزبانی خواهد کرد.
پیروانی: حق ندارید برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنید!

وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و میزبانی تیم‌ها در این فصل به یک معضل تبدیل شده و افشین پیروانی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر در گفت‌وگوی تلفنی با میثاقی با لحنی جدی  اعلام کرد پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگرلنش بازی می‌کند و بیرون از خانه میزبانی نخواهد کرد.

پیروانی در ابتدا گفت: یک ضرب المثل هست که می‌گویند به مرگ گرفتند که به تب راضی شویم. یک زمان چمن خوب نبود، ما انتقاد می‌کردیم. الان پیشنهاد دادند که بازی‌های را بیرون ببرید. چمن آزادی الان جزو دو، سه تا چمن خوب ایران است. توقع از استادیوم آزادی بیش از این است ولی نمی‌دانم پیشنهاد چه کسی بوده که تیم خارج از خانه بازی کند؟ ما همه بازی‌ها میهمان می‌شویم. چرا نباید در استادیوم آزادی یا هواداران‌مان میزبانی کنیم؟ فقط بازی پرسپولیس و استقلال نمی‌تواند اینجا انجام شود؟

او در مورد وضعیت چمن آزادی اضافه کرد: اگر قرار است زیر کشت برود مدت زمان می‌خواهد. الان نساجی هم در استادیوم آزادی بازی می‌کند. می‌خواهند چه معجزه‌ای انجام بدهند که تیم بیرون از خانه برود ولی ملی، باشگاه‌های آسیا و دربی در آزادی برگزار شود؟ این پیشنهاد غیرکارشناسی بوده و من همینجا به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها طرفدار می‌گویم که قدرت اصلی ما هواداران‌مان هستند. هرچند هر شهر می‌رویم انقدر هوادار داریم، میزبان هستیم ولی اجازه بدهند در آزادی بازی کنیم که حق به حقدار برسد. نمی‌شود بازی‌های فشرده را خارج از تهران بازی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/5r56zx

آخرین اخبار