تاریخ انتشار: 1402/09/27 23:00
کد خبر: 1264173

استقلال- نساجی قائمشهر؛ تیم سابق و چند استقلالی علیه نکونام در آزادی

دیدار حساس استقلال تهران و نساجی قائمشهر در هفته سیزدهم برگزار می شود.
استقلال- نساجی قائمشهر؛ تیم سابق و چند استقلالی علیه نکونام در آزادی

علی مسعودی؛ استقلال پس از تساوی دربی جنجالي که هنوز هم ادامه دارد به مصاف نساجی قائمشهر می رود تا با گرفتن سه‌ امتیاز صدر جدول را حفظ کند. شاگردان جواد نکونام به مصاف تیم سابق و چند استقلالی می روند که هر کدام انگیزه خاصی برای شکست دادن تیم سابق شان دارند. از مهدی رحمتي گرفته تا رشيد مظاهری، فرشید اسماعیلی، محمد رضا آزادی، آریا برزگر، احمد موسوی و چند بازیکن و کادر فنی دیگر همگی به دنبال آن هستند که آبی ها را متوقف کنند. جدای این تیم رحمتي حال و روز خوشی در جدول ندارد و این مربی به خوبی می داند اگر در بازی با استقلال امتیاز نگیرد باید کم کم فکر رفتن باشد.

اما استقلال که در سه بازی قبلی اش سه تساوی به دست آورده و ۶ امتیاز از دست داده به دنبال پیروزی در این مسابقه حساس است تا هم صدر جدول را حفظ کند و هم نوار تساوی ها را پاره کند. جواد نکونام که سابقه حضور در نساجی را دارد و خود او همين تیم را به لیگ برتر آورده به خوبی می داند تیم سابقش چه انگیزه ای مقابل استقلال دارد. تیمی که خطر سقوط را احساس می کند و نمی خواهد به دسته اول برگردد.

نساجی با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفته‌ و استقلال با ۲۵ امتیاز در رتبه اول که این فاصله دو تیم نیست و نساجی قائمشهر حریف راحتی برای استقلال نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66g57y

آخرین اخبار