تاریخ انتشار: 1402/12/21 09:00
حضور احسان خرسندی و پایان کار آشوبی؛
کد خبر: 1268925

معرفی سرمربیان تیم‌های رده پایه آکادمی پرسپولیس

سرمربیان تیم‌های آکادمی فوتبال پرسپولیس (تیم‌های پایه) برای فصل ۱۴۰۳، با انتخاب مدیرآکادمی و تایید مدیرعامل باشگاه مشخص و معرفی شدند.
معرفی سرمربیان تیم‌های رده پایه آکادمی پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

آکادمی فوتبال باشگاه برای فصل ۱۴۰۳ فوتبال پایه، فعالیت خود را از هم اکنون آغاز کرده است. این باشگاه بعد از قهرمانی تیم نوجوانان در پی کسب موفقیت‌های بیشتر در رده‌های پایه است.

محسن خلیلی، مدیرآکادمی فوتبال پرسپولیس، در این راستا سرمربیان ۴ رده سنی نونهالان (زیر ۱۵ سال)، نوجوانان (زیر ۱۷ سال)، جوانان (زیر ۱۹ سال) و امیدها (زیر ۲۱ سال) را معرفی کرد.

بر این اساس، عباس آقایی که در میانه فصل گذشته هدایت تیم امید را بر عهده گرفته بود، در همین رده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

باشگاه و آکادمی فوتبال پرسپولیس همچنین از زحمات و تلاش‌های فرزاد آشوبی، سرمربی تیم جوانان در فصلی که گذشت، تشکر و قدردانی کرد و حسن خانمحمدی که سال گذشته، قهرمانی تیم نوجوانان با هدایت وی رقم خورد، هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد.

احسان خرسندی که پیش از این نیز در مسوولیت‌های دیگر با تیم‌های پایه و آکادمی همکاری داشت، سرمربیگری تیم نوجوانان را برعهده می‌گیرد.

مسعود زارعی که به ویژه در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی را با شاگردانش رقم زد، همچنان هدایت تیم نونهالان را برعهده خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gmpy

آخرین اخبار