تاریخ انتشار: 1402/08/17 10:48
کد خبر: 1260773

ژاوی: بازیکنان بارسلونا دچار مشکل ذهنی و روانی هستند

ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل شاختار در لیگ قهرمانان اروپا به عدم آمادگی ذهنی و روانی بازیکنانش اشاره کرد.
ژاوی: بازیکنان بارسلونا دچار مشکل ذهنی و روانی هستند

پس از شکست تیم فوتبال بارسلونا در «ال کلاسیکو» مقابل رئال مادرید، انتقادات به عملکرد شاگردان ژاوی اوج گرفت و حتی صدای برخی بازیکنان را هم درآورد. در یکی از این موارد، «ایلکای گوندوغان» که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به جمع کاتالانی‌ها اضافه شد نسبت به عملکرد ضعیف بازیکنان و نداشتن رهبر در داخل زمین اعتراض کرده بود.

اکنون پس از شکست غیرمنتظره بارسلونا در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل «شاختار» با نتیجه یک بر صفر، «ژاوی هرناندز» سرمربی این تیم به «مشکل روحی و روانی» در میان بازیکنان بارسلونا اشاره کرده است.

این مربی اسپانیایی در پایان بازی با «شاختار» گفت: این بازی طبق پیش‌بینی‌های ما پیش نرفت. ما می‌خواستیم صعودمان را قطعی کنیم اما یک گام به عقب برداشتیم. برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا باید در بهترین وضعیت قرار داشت و ما اینگونه نبودیم. بازی خوبی ارائه نکردیم و نمی‌دانستیم چه می‌کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما کافی نبود. شیوه بازی کردن و نحوه حمله کردن ما خوب نبود و توپ‌های زیادی از دست دادیم و از لحاظ تاکتیکی یکی از بدترین بازی‌های سال‌های اخیر را داشتیم.

«ژاوی» در خصوص دلایل این بازی‌های‌ ضعیف به عدم آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره کرد و گفت: این یک مشکل ذهنی و روانی است. باید ذهن بازیکنان را «ریست» کنیم. بازیکنان ما در بازی راحت نیستند و این احساس بدی است که در رختکن داریم و من هم به عنوان مربی همین احساس را دارم.

او در پایان گفت: بازیکنان ما باید عملکرد بهتری از خود نشان دهند. هنوز هیچ چیز از دست نرفته است اما در حال سپری کردن دوران بدی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gonj

آخرین اخبار