تاریخ انتشار: 1402/10/01 08:51
کد خبر: 1264473

استعفای مدیرعامل مس کرمان در پی تداوم بحران مالی باشگاه‌های مس/ سیاست مشابه نارنجی‌پوشان با استقلال!

مدیرعامل باشگاه مس کرمان به دلیل تداوم مشکلات مالی این باشگاه، از سمت خود استعفا کرد.
استعفای مدیرعامل مس کرمان در پی تداوم بحران مالی باشگاه‌های مس/ سیاست مشابه نارنجی‌پوشان با استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی

 باشگاه‌های زیر نظر شرکت صنایع ملی مس ایران در سال 1402 با مشکلات مالی انبوهی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از مس کرمان که با بدهی‌های زیادی روبه‌روست تا مس رفسنجان که به گفته ساکت الهامی، بازیکنانش دو بار طی 15 روز اعتصاب کرده‌اند.

باشگاه مس کرمان که در رشته‌های ورزشی پایه و بزرگسالان تیمداری می‌کند، علاوه بر تصمیمات صنایع ملی مس با مسئله سقف بودجه هم مواجه است. مطابق قانون سازمان لیگ، باشگاه‌های دسته اولی در یک فصل حداکثر می‌توانند 35 میلیارد تومان هزینه کنند و مس که سال گذشته به لیگ یک سقوط کرد، بازیکنان زیادی را به‌خاطر این دو مسئله از دست داده است.

همین مشکلات مالی، محمد تقی امیری خراسانی را بر آن داشته که از سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان استعفا کند و این اتفاق روز گذشته (پنجشنبه) رخ داده است. اکنون تیم‌های بسکتبال و هندبال این باشگاه حدود 15 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و بسیاری از بازیکنان این تیم‌ها قصد جدایی از جمع نارنجی‌پوشان را دارند.

قرار است روز شنبه نشستی با حضور مدیران عامل باشگاه‌های مس با مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شود و آنها مشکلات خود را در این نشست مطرح کنند. امیری خراسانی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت و در مورد استعفای او تصمیم‌گیری می‌شود.

همچنین باشگاه مس کرمان سیاستی مشابه استقلال را اتخاذ کرده است! گفته می‌شود مدیران مس کرمان به تعدادی از بازیکنان این تیم اعلام کرده‌اند باید بخشی از قرارداد خود را کاهش بدهند. با این حال این بازیکنان حاضر نشدند چنین کاری انجام بدهند و موقتاً از مس کرمان کنار گذاشته شده‌اند.

مس کرمان با کسب 23 امتیاز، در جایگاه نهم جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66grw9

آخرین اخبار