تاریخ انتشار: 1402/09/05 07:35
سر گوستاوو بلانکو قوی‌تر از دست‌های نادر محمدی
کد خبر: 1262001

خنثی‌سازی بمب‌افکن‌های ذوب‌آهن با روش آرژانتینی!

جواد نکونام برای خنثی کردن اوت های بلند ذوب آهن توسط نادر محمدی برنامه ویژه ای را طراحی کرده بود.
خنثی‌سازی بمب‌افکن‌های ذوب‌آهن با روش آرژانتینی!

یکی از نقاط قوت ذوب آهن در فصل جاری لیگ برتر بدون تردید اوت دستی های بلند و خاص نادر محمدی است. مدافع باتجربه فوتبال ایران که در سال های اخیر به واسطه اوت های بلند خود بسیار مشهور شده، امسال در ذوب‌آهن با برنامه تر و دقیق تر این اوت ها را پرتاب می‌کند و برای هر تیمی خطرساز می‌شود.

از این رو تیم های لیگ برتری قبل از رویارویی با ذوب آهن به آنالیز اوت دستی های محمدی می پردازند و برای خنثی کردن آن تاکتیک درست می کنند. جواد نکونام سرمربی استقلال هم روز گذشته این کار را انجام داد و توانست دروازه تیمش را از اوت های بلند محافظت کند.

برنامه استقلالی ها در بازی دیروز روی اوت های بلند محمدی این بود که یک بازیکن با قامت کوتاه تر مثل مهرداد محمدی در فاصله کوتاه تا خط زمین می ایستاد تا شاید نگذارد توپ های بلند نادر محمدی به محوطه جریمه برسد و در جلوی همه بازیکنان هم گوستاوو بلانکو مهاجم نوک آبی پوشان در نقش یک مدافع می ایستاد تا زودتر از بقیه توپ را دور کند.

yyexipv5

نادر محمدی چندین بار با پرتاب های بلند خود روی دروازه استقلال خطرساز شد اما در اکثر مواقع مهاجم آرژانتینی سرهای اول را زد و یکی دو بار هم که توپ از بلانکو رد شد سیدحسین حسینی با خروج خوب مانع از آن شد که روی این بمب افکن های خطرناک دروازه تیمش باز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gwp9

آخرین اخبار