تاریخ انتشار: 1403/01/18 19:21
کد خبر: 1272273

گل‌گهر _پرسپولیس؛ سال جدید با اهداف متفاوت/شکستن طلسم یا ادامه روند خوب

تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می روند
گل‌گهر _پرسپولیس؛  سال جدید با اهداف متفاوت/شکستن طلسم یا ادامه روند خوب

به گزارش فرتاک ورزشی

پوریا منصوری؛ در ادامه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، گل‌گهر در سیرجان میزبان پرسپولیس خواهد بود؛ و این دیدار حساس می‌تواند در سرنوشت دو تیم بسیار موثر باشد.

اطلاعات بازی:

در چهارچوب هفته بیست‌ودوم تیم گل‌گهر  از ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در سیرجان میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

قضاوت این دیدار را  آقایان موعود بنیادی‌فرد، فرهاد مروجی، حامد صفایی و ایمان کهیش به عهده خواهند داشت.

تیم‌ها:

گل‌گهر رتبه ششمی که در سه هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده امیدوار است در دیدار فردا از  میزبانی خود بهره ببرد و طلسم عدم پیروزی مقابل سرخپوشان تهرانی را در چند فصل اخیر بشکند.

شاگردان اوزونیدیس در صورت کسب سه امتیاز می‌توانند به روند خوب خود باز گردند و با روحیه بالا هفته‌های باقی مانده را ادامه دهند.

اما در آنسوی میدان پرسپولیس با توجه به لغزش استقلال با انگیزه‌ بسیار بالا وارد زمین می‌شود و کسب سه امتیاز توسط سرخپوشان می‌تواند آنها را به یک امتیازی صدر‌نشین رسانده تا هفته‌های باقی مانده امیدوار‌تر ادامه دهند و تنور لیگ را حسابی داغ کنند

پرسپولیس که با اوسمار روند بسیار خوبی را در پیش گرفته، با ارائه بازی‌های هجومی و زیبا خط دفاع هر تیمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید دید  خط آتش آنها در دیدار فردا مقابل مدافعان گل‌گهر چه عملکردی خواهد داشت.

تقابل‌ها:

پرسپولیس در مقابل گل‌گهر هیچگاه شکست نخورده و در ۱۰ تقابل دو تیم ۷ برد سهم تهرانی‌ها بوده و ۳ دیدار هم به تساوی کشیده شده است.

دیدار رفت دو تیم هم در ورزشگاه آزادی با حساب یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید که تک گل آنها توسط شهاب زاهدی وارد دروازه شد.

نکات ویژه:

*روبرتو تورس تنها بازیکن فعلی گل گهر است که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در دو فصل اخیر دارد

*سعید صادقی با درخشش در گل‌گهر مورد توجه سرخپوشان قرار گرفت و در چند فصل اخیر از ستاره‌های پرسپولیس بوده و حالا باید در صورت صلاحدید کادر فنی روبروی تیم سابقش به میدان برود.

*علیرضا بیرانوند مصدوم، بزرگترین غایب سرخپوشان در دیدار فردا خواهد تا برای دومین بار پرسپولیس بدون گلر ملی‌پوشش در این فصل وارد میدان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nqg9

آخرین اخبار