تاریخ انتشار: 1403/02/29 06:38
کد خبر: 1275597

بازگشت دو گلزن به جمع گلزنان استقلال

در حالی که استقلال مسابقه آخر خود را با گلزنی یک مدافع و کسب هر سه امتیاز با تک گل سلیمی تمام کرد حالا دو گلزن دیگر این تیم هم با پشت سرگذاشتن محرومیتشان به جمع گلزنان این تیم برگشته اند.
بازگشت دو گلزن به جمع گلزنان استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

با نگاهی به اسامی گلزنان تیم استقلال در جدول گلزنان این تیم به راحتی می‌توان دریافت که در تیم استقلال گلزنی محدود به بازیکنان خط حمله نمی‌شود و در جمع مهاجمان، مدافعان، هافبک‌ها و همه بازیکنان خطوط مختلف غیر از دروازه‌بان شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان مختلف می‌توانند در امر گلزنی شرکت کنند و در دقایق حساس و لحظات بحرانی به کمک دیگر هم تیمی‌هایشان بیایند و در امر گلزنی به نیمکت تیم خودشان کمک کنند تا برنده زمین را ترک کنند.

ایمان سلیمی که در دیدار مقابل هوادار در دور رفت رقابت‌های جاری لیگ برتر یک گل به خودی به تیم خودش تحمیل کرده بود حالا دومین گلش را هم به ثمر رساند تا از این طریق با به ثمر رساندن یک گل سه امتیازی حساس در روزهای پایانی لیگ بیست و سوم جبران گل زده خودش به استقلال را کرده باشد.

شاید این گل سه امتیازی ایمان سلیمی در پایان فصل ارزش و اعتبار بیشتری هم پیدا کند. چرا که استقلال این هفته‌ها با فاصله یک امتیاز نسبت به رقیب دیرینه و همشهری اش (پرسپولیس) رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر دارد و این ۳ امتیاز بدون شک در ۳ بازی باقیمانده تا پایان فصل می‌تواند نقشی حیاتی و تاثیرگذار در جایگاه نهایی استقلال در پایان فصل لیگ برتر جاری ایفا کند.  

مشابه این گل را روزبه چشمی در دیدار برگشت استقلال مقابل سپاهان زد تا تیمش در دیدار با یکی از رقبای شش امتیازی صدرجدولی اش به یک سه امتیاز ارزشمند دست یافته و حالا با اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر قرار بگیرد. صالح حردانی نیز یکی دیگر از زنندگان گل برای استقلال در این فصل است که در دیدار هفته نخست روبروی صنعت نفت آبادان گل سوم تیمش را زد.

بدون شک این یک توفیق اجباری برای جواد نکونام و دیگر مربیان استقلال است که تیمش با بهره‌گیری از نفرات مختلف در خطوط دفاع هافبک و حمله توانایی باز کردن دروازه حریفان را دارند و از این نظر خیالشان راحت است که بالاخره یک نفر برای استقلال گل می‌زند تا ۳ امتیاز را بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nwzy

آخرین اخبار