تاریخ انتشار: 1402/08/12 11:21
کد خبر: 1260426

تلاش ITF برای اطمینان از حضور نادال در المپیک ۲۰۲۴

فدراسیون جهانی تنیس (ITF) اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای اطمینان از حضور رافائل نادال در المپیک ۲۰۲۴ انجام خواهد داد.
تلاش ITF برای اطمینان از حضور نادال در المپیک ۲۰۲۴

به گزارش فرتاک ورزشی، دیوید هاگرتی، رئیس فدراسیون جهانی تنیس  گفت که سازمان او هر کاری که ممکن است برای تشویق رافائل نادال اسپانیایی در راستای شرکت در بازی‌های المپیک پاریس انجام خواهد داد.

هاگرتی گفت: ما می‌دانیم که نادال چه قهرمانی است و چندین بار مدال گرفته، بنابراین این می‌تواند یک پایان کتاب داستان برای او باشد. خیلی خوب می‌شد اگر بازی می‌کرد. اینکه این اتفاق بیفتد یا نه به او بستگی دارد. اما ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا نادال را تشویق کنیم تا جلو بیاید. او می‌داند که مسابقه در پاریس در زمین رولان گاروس خواهد بود، جایی که موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. فکر می‌کنم مهمترین چیز برای نادال این است که سالم باشد و احساس کند می‌تواند در سطحی که می‌خواهد عمل کند.  او می‌خواهد در اوج باشد و ما برای نادال بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

رافائل نادال از زمان مصدومیت در مسابقات آزاد استرالیا در این فصل بازی نکرده است. این تنیسور 37 ساله پیش از این گفته بود که فصل آینده می‌تواند آخرین فصل دوران حرفه ای‌اش باشد. نادال اسپانیایی 14 پیروزی از 22 پیروزی خود را در تورنمنت‌های گرند‌اسلم رولان گاروس به دست آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77j5zn

آخرین اخبار