تاریخ انتشار: 1402/11/22 11:43
کد خبر: 1267250

رئال مادرید به دنبال شکار ستاره ها در تابستان

رئال مادرید برای انجام یک معامله بزرگ در تابستان آماده می شود.
رئال مادرید به دنبال شکار ستاره ها در تابستان

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مطرح فوتبال اسپانیا اعلام کرد باشگاه رئال مادرید رسما آماده شده تا یک معامله بزرگ را در تابستان ۲۰۲۴ انجام دهد. مدیران برنامه مطرح که به باشگاه بازیکن پیشنهاد کردند با این پاسخ مواجه شدند که پول باشگاه فقط برای یک خرید بزرگ ذخیره شده است. ارلینگ هالند نیز می تواند به رئال مادرید بیاید گرچه امباپه اولویت رئال مادرید است اما باید از پول زیادی بگذرد زیرا مادرید سقف دستمزدی که باعث اتحاد رختکن تیم است را نخواهد شکست.

در حال حاضر مثلث کیلیان امباپه ، لنی یورو و آلفونسو دیویس هدف رئال مادرید در تابستان آتی خواهند بود. انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، که اکنون به طور فزاینده ای امکان پذیر به نظر می رسد، بر بقیه خریدهایی که رئال مادرید در تابستان می تواند انجام دهد، تاثیر خواهد داشت. ‌رئال مادرید در تابستان امسال لنی یورو را می خواهد و از او خواسته تا با لیل تمدید نکند و با فشار بیشتر قیمت انتقال به مادرید را کاهش دهد. وضعیت انتقال آلفونسو دیویس همچنان پیگیری می‌ شود اگر او قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نکرد رئال مادرید برای او اقدام می‌کند.

از سوی دیگر گفته می شود ارلینگ هالند اکنون متقاعد شده است که برای بردن جوایز فردی باید به تیمی مانند رئال مادرید بپیوندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jbdd

آخرین اخبار