تاریخ انتشار: 1402/12/22 14:24
کد خبر: 1268998

فرشاد فرجی و نعمتی در وضعیت امید عالیشاه

در دربی پیش‌رو نگاه بیشتر هواداران پرسپولیس مسلما متوجه دو بازیکن در قلب خط دفاعی و عملکرد آنها خواهد بود.
فرشاد فرجی و نعمتی در وضعیت امید عالیشاه

به گزارش فرتاک ورزشی

با غیبت گئورگی گولسیانی و کنعانی‌زادگان اکنون فرشاد فرجی و علی نعمتی وظیفه سنگینی برای بازی مقابل استقلال خواهند داشت.

دو بازیکنی که علی‌رغم تلاش زیاد برای رضایت هواداران و موفقیت در این تیم، در بیشتر اوقات مورد سیبل نیز قرار گرفته‌اند و هجمه بخشی از هواداران را متوجه خود دیده‌اند.

اما اکنون این دو به دنبال این هستند تا با نمایشی موفق در دربی جو را کاملا تغییر دهند. دو بازیکنی که سابقه چند بازی در دربی را در کارنامه دارند و به خوبی از جو این بازی سخت و حساس آگاه هستند.

وضعیت کنونی فرجی و نعمتی را می‌توان بسته به این بازی نیز دانست. کافی‌ است شرایط امید عالیشاه پیش از دربی فصل گذشته را به یاد بیاورید. جایی که برای بحث نقل و انتقالات تابستانی، صحبت زیادی درباره آینده این بازیکن باسابقه در پرسپولیس وجود داشت.

اینکه احتمالا او در پایان فصل یکی از بازیکنانی لقب گیرد که بعد از سال‌ها مجبور به ترک تیم شود و آینده خود را در باشگاهی دیگر دنبال کند. اما سرنوشت در دربی برای او به شکل دیگری رقم خورد و به اوج محبوبیت بین هواداران دست یافت. شرایطی که حتی باعث شد او فضای چانه‌زنی درباره قراردادش را نیز به دست بیاورد و اوضاع را کاملا به سود خود ببیند.

فرجی و نعمتی هم مسلما باید از دربی پیش‌رو بیشترین و بهترین بهره را ببرند. موفقیت در این بازی می‌تواند حتی سرنوشت آنها را در تابستان در دست بگیرد و وضعیت مناسبی را برای آنها شکل دهد. باید دید آنها قادر خواهند بود قلب دفاعی پرسپولیس را برخلاف پیش‌بینی و نگرانی‌ها به نقطه امن دربی تبدیل کنند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jjde

آخرین اخبار