تاریخ انتشار: 1402/12/29 03:30
کد خبر: 1269474

قاتل استقلال در جام حذفی، هم چنان در لیگ برتر می تازد

محرم نوید کیا از زماین که سکان هدایت مس رفسنجان را بدست گرفته ، شکستی متحمل نشده است.
قاتل استقلال در جام حذفی، هم چنان در لیگ برتر می تازد

به گزارش فرتاک ورزشی

محرم نویدکیا  در تاریخ 25 بهمن ماه 1402 سکان هدایت مس رفسنجان را بر عهده گرفت تا جایگزین ساکت الهامی شود که از 15 بازی خود بر روی نیمکت این تیم 15 امتیاز کسب کرده بود و در این بازیها نیز تنها توانسته بود 13 گل به ثمر برساند و در برابر آن 22 گل نیز دریافت کرده باشد، آماری نامطلوب که زنگ خطر را برای این تیم بصدا در آورده بود.

با حضور محرم نویدکیا خون تازه‌ای در رگ‌های این تیم به جریان افتاد به طوری که از 6بازی خود در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی برابر استقلال تهران، آنها هیچ شکستی را متحمل نشده‌اند تا خود را بازسازی کرده و شرایط را بهبود بخشند.

شاگردان نویدکیا در 6 بازی لیگ برتر بعد از حضور نویدکیا 2پیروزی و 4 تساوی کسب کرده‌اند و 10 امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کرده‌اند و در این بازی‌ها 9 گل به ثمر رسانده‌اند و در برابر آن 4 گل دریافت کرده‌اند تا تمامی آمارها بعد از حضور این سرمربی دوست داشتنی بهتر شده باشد.

مس رفسنجان در حال حاضر و بعد از گذشته 21 بازی دارای 25 امتیاز و در رده دهم جدول قرار دارد تا امیدهایش برای ادامه لیگ بیشتر شده باشد ضمن اینکه در جام حذفی نیز استقلال تهران را شکست داده است تا در جام حذفی نیز امیدهای خود را برای مراحل بالاتر هم چنان زنده نگه داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jjen

آخرین اخبار