تاریخ انتشار: 1402/10/21 12:58
کد خبر: 1265826

معاون باشگاه پرسپولیس: تمام دلواپسی‌های برانکو برطرف شد

معاون باشگاه پرسپولیس، بسته شدن پرونده بدهی مالیاتی این باشگاه به اداره مالیات را در راستای پایان دادن به دلواپسی‌های سرمربی فعلی تیم ملی عمان برای بازگشت به نیمکت سرخپوشان توصیف کرد.
معاون باشگاه پرسپولیس: تمام دلواپسی‌های برانکو برطرف شد

امیر هوشنگ پناهی معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که امر‌وز (پنجشنبه) به همراه رضا چلنگر برای بسته شدن پرونده مالیاتی برانکو ایوانکوویچ در سازمان امور مالیاتی حاضر شده بود، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه نسبت به پرداخت جرایم غیر قابل بخشش مربوط به مالیات برانکو که از سوی باشگاه تعهد شده بود، اقدام کرد.

وی ادامه داد: تنها جرایم قابل بخشش باقی مانده بود که طی رایزنی و هماهنگی درویش (مدیرعامل پرسپولیس) با مسئولان سازمان امور مالیاتی، این‌‌ مورد نیز برطرف و پرداخت شد. با توجه به اسناد و نامه‌های ارسالی سازمان امور مالیاتی، بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس مربوط به قرارداد با برانکو به سال‌های 1394 تا 1397 مربوط می‌شد که نسبت به بخش اعظمی از آن در ادوار گذشته، اقدام لازم صورت نگرفته بود.

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای سال 1394 از اصل مالیات بدهی نداشتیم، اما جرایم قابل بخشش باقی مانده بود که این بخش با پیگیری مدیرعامل باشگاه حل‌ شد. پیش‌تر بدهی مالیاتی مربوط به اصل و جرایم غیر قابل بخشودگی سال‌های96 و 97 را پرداخت کرده بودیم. مبلغ بسیار کمی از سال 1396 مانده بود که آن هم انجام شد. همچنین تسویه کامل بدهی مالیاتی مربوط به اصل مالیات و جرایم غیر قابل بخشودگی سال 95 را هم انجام داده‌ایم.

پناهی خاطرنشان کرد: به این ترتیب، اصل مبالغ مالیاتی مربوط به سال‌های 94 تا 97 و جرایم سال‌های 95، 96 و 97 نیز پرداخت شده است. تسویه کامل برای این سال‌ها صورت گرفت و پرونده مالیاتی برانکو بسته شد. طبق‌ پیگیری درویش، این‌ کار به سرانجام رسید تا تمام دلواپسی‌های احتمالی برانکو برطرف شود. این بدهی از پنج سال قبل و طی دوران مدیریت‌های مختلف بر جای مانده بود. احتمال داده می‌شد که این موضوع یکی از نگرانی‌های برانکو باشد و به همین خاطر رفع شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jpvn

آخرین اخبار