تاریخ انتشار: 1402/08/23 13:22
کد خبر: 1261198

ماتزاری جانشین گارسیا در ناپولی شد

باشگاه ناپولی سرمربی پیشین اینتر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
ماتزاری جانشین گارسیا در ناپولی شد

باشگاه ناپولی که گفته می‌شود در آستانه اعلام رسمی اخراج رودی گارسیا از سمت سرمربیگری این تیم ایتالیایی است، والتر ماتزاری را به عنوان سرمربی جدید خود و جانشین این مربی فرانسوی انتخاب کرده است. پیش از این از ایگور تودور، گراهام پاتر و فابیو کاناوارو به عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی گارسیا یاد شده بود.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه ناپولی با والتر ماتزاری به توافق نهایی رسید و این مربی ایتالیایی با امضای قرارداد تا پایان فصل جاری هدایت آبی‌پوشان ناپل را برعهده خواهد گرفت. انتظار می‌رود این تغییر مربی امروز به طور رسمی اعلام شود.

ماتزاری 62 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون اینتر، واتفورد، تورینو و کالیاری را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، بین سال‌های 2009 تا 2013 هدایت ناپولی را برعهده داشت و در 182 بازی رکورد 89 برد، 50 تساوی و 43 شکست را در آن مقطع از خود برجای گذاشت.

رودی گارسیا هم که تابستان اخیر هدایت آبی‌پوشان ناپل را برعهده داشت، در 16 بازی روی نیمکت این تیم ایتالیایی حضور داشت و آمار 8 برد، 4 تساوی و 4 شکست را از خود برجای گذاشت.

ناپولی در حال حاضر با 21 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و با اینتر صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jzpe

آخرین اخبار