تاریخ انتشار: 1403/01/08 20:56
کد خبر: 1271874

مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.
مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود

به گزارش فرتاک ورزشی

سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال 1403 به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، به تسنیم گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77oldn

آخرین اخبار