تاریخ انتشار: 1402/09/27 20:13
کد خبر: 1264151

شب خودنمایی طارمی در بازی حیاتی

ستاره ایرانی پورتو به دنبال خودنمایی مقابل اسپورتینگ است.
شب خودنمایی طارمی در بازی حیاتی

در آخرین و مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت 23:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ژوزه آلوالاده مقابل تیم رده دومی اسپورتینگ لیسبون قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که در چهار تقابل اخیر پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل داده، امیدوار است شب درخشانی برابر این تیم داشته باشد و در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای رسیدن به صدر جدول، دوباره خودنمایی کند.

1968415

ستاره ایرانی پورتو آخرین بار در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی فصل 22-2021 جام حذفی پرتغال موفق به گرفتن پنالتی، گلزنی و پاس گل مقابل اسپورتینگ لیسبون شده بود که امیدوار است امشب هم چنین عملکردی در جدال حیاتی لیگ برتر داشته باشد.

مهدی طارمی در 13 مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که توانسته سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و این انگیزه را دارد امشب هم برابر اسپورتینگ لیسبون آمارش را بهبود ببخشد و بالاتر ببرد.

ملی پوش ایرانی پورتو پنج شب قبل در آخرین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین یک گل استثنایی با پای چپ به ثمر رساند و دوباره نشان داد شرایط خوبی دارد.

تیم فوتبال پورتو در حال حاضر مثل اسپورتینگ لیسبون 31 امتیاز دارد ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری در بازی امشب می‌تواند دو پله صعود کند و صدرنشین شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lk7dw

آخرین اخبار