تاریخ انتشار: 1402/12/08 21:19
کد خبر: 1268203

ذوب‌آهن - پرسپولیس؛ کار سخت تیم بدون‌ بیرانوند اوسمار برای فاصله نگرفتن از استقلال

پرسپولیس در هفته هجدهم به مصاف ذوب آهن می رود.
ذوب‌آهن - پرسپولیس؛ کار سخت تیم بدون‌ بیرانوند اوسمار برای فاصله نگرفتن از استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر و در یک بازی حساس میهمان ذوب‌آهن است که این تیم برای در کورس قهرمانی ماندن راهی جز پیروزی ندارد. روز گذشته استقلال صدرنشین با تنها گل روزبه چشمی توانست سپاهان مدعی را شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول باقی بماند. حال همه چیز برای شاگردان اوسمار مهیا شده که با شکست دادن ذوب‌آهن پا به پای استقلال حرکت کنند و از سپاهان فاصله بیشتری بگیرند. سپاهانی که د‌و بازی کمتر دارد و فعلا به ۶ امتیاز نگرفته، چشم دوخته است.

پرسپولیس که هفته گذشته تراکتور را از پیش رو برداشته این شانس را دارد تا در اصفهان هم به سه امتیاز برسد. البته‌ ذوب‌آهن از جمله تیم های سخت بباز لیگ است که بازی رفت هم توانست یقه همین پرسپولیس را بگیرد و با تساوی یک بر یک از آزادی خارج شود. شاگردان محمد ربیعی در رده هفتم قرار گرفته‌اند که با برتری در این مسابقه می توانند حتی به تراکتور هم برسند؛ البته اگر تراکتور مقابل استقلال خوزستان امتیاز نگیرد.

اما یکی از مشکلات اصلی‌ پرسپولیس غیبت بیرانوند در این مسابقه است که باید دید شاگردان اوسمار بدون سنگربان اصلی اش چه نتیجه ای در اصفهان می گیرند. نتیجه ای که به جز پرسپولیس برای استقلال و سپاهان نیز اهمیت خاصی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lk99k

آخرین اخبار