تاریخ انتشار: 1402/12/07 13:44
کد خبر: 1268103

داماش و خیبر به علت برف سنگین لغو شد

دیدار تیم های داماش و خیبر خرم آباد لغو شد.
داماش و خیبر به علت برف سنگین لغو شد

به گزارش فرتاک ورزشی، بارش سنگین برف و وضعیت نامساعد جوی در استان گیلان مخصوصا شهر رشت موجب شد تا تردد در سطح شهر با اختلال شدیدی روبرو شود و بسیاری از پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه رشت نیز لغو گردد. پرواز چارتر کاروان تیم فوتبال خیبر از خر‌م‌آباد به رشت یکی از این پرواز‌ها بود که به دلیل شرایط نامطلوب لغو شد.

بر اساس گزارشات از منابع محلی اندازه برفی که حاصل از بارش چند ساعت اخیر استان گیلان و شهر رشت بوده به ۶۰ سانتی متر نیز می‌رسد که زمین دو ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت را کاملا سفیدپوش کرده و شرایط را برای مهیا و آماده سازی زمین برای برگزاری مسابقه دو تیم داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد سخت کرده است.

در شرایطی که داماشی‌ها از چند روز پیش خود را مهیای برگزاری این مسابقه حساس کرده بودند و در این راستا نیز تبلیغات گسترده در سطح شهر از سوی باشگاه داماش صورت گرفته بود اما وضعیت نامساعد و دشوار جوی و همچنین کمبود امکانات در رشت باشگاه داماش و هیئت فوتبال استان گیلان را مجاب کرد تا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار لغو و موکول آن به زمان دیگری شوند، سازمان لیگ نیز بلافاصله با بررسی شرایط موجود با این درخواست موافقت و رسما مسابقه دو تیم را لغو کرد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ دیدار معوقه دو تیم داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lk9zn

آخرین اخبار