تاریخ انتشار: 1402/09/11 04:18
کد خبر: 1262575

فروش یا حفظ طارمی؟/ ستاره ایرانی شاید نیمکت‌نشین شود!

هیئت مدیره پورتو به زودی تصمیم می‌گیرد که در تعطیلات زمستانی بر اساس گزارش سرمربی حفظ مهدی طارمی مهمتر است یا فروش این بازیکن.
فروش یا حفظ طارمی؟/ ستاره ایرانی شاید نیمکت‌نشین شود!

مهدی طارمی آخرین فصل حضور در پورتو را سپری می‌کند و اگر در تعطیلات زمستانی از سوی باشگاه پورتو فروخته نشود در تعطیلات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم را ترک خواهد کرد و جدایی او هیچ سودی برای باشگاه پرتغالی نخواهد داشت. البته بر اساس قوانین نقل و انتقالات در فوتبال اروپا بازیکن ۶ ماه پیش از پایان قرارداد می‌تواند با تیم جدیدوارد مذاکره شود.

با این حال برای باشگاه پورتو نتیجه گیری در ادامه مسیر مهم است و شاید از سود چند میلیون یورویی فروش مهدی طارمی بگذرد و این بازیکن را تا پایان فصل حفظ کند. قرار است هیئت مدیره پورتو به زودی در نشستی و با استناد به گزارش سرمربی تیم برای آینده مهدی طارمی تصمیم‌گیری کنند.

در این بین برخی از تماشاگران تیم پورتو بر این عقیده اند مهدی طارمی انگیزه اش را برای ادامه درخشش در پورتو از دست داده است و بهتر است از سوی باشگاه فروخته شود یا چند بازی روی نیمکت بنشیند تا دوباره انگیزه گلزنی برای پورتو پیدا کند. سرمربی تیم خیلی به این انتقادات توجه نمی‌کند و می‌گوید قرار نیست در همه بازی‌ها مهدی طارمی گل زنی کند.

رئیس پورتو به تازگی فاش کرده است مهدی طارمی از یک تیم پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی دریافت کرده است. این معادل یک فصل حقوق مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkawa

آخرین اخبار