تاریخ انتشار: 1402/12/13 08:43
کد خبر: 1268399

درخواست باشگاه ذوب‌آهن از کمیته‌های اخلاق و انضباطی برای رسیدگی به اتفاقات دیدار با پرسپولیس

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره آخرین اقدامات و پیگیری‌های سبزپوشان در موضوع پیدا شدن بعضی دست نوشته‌های عجیب در رختکن پرسپولیس پیش از بازی اخیر دو تیم توضیحاتی ارائه کرد.
درخواست باشگاه ذوب‌آهن از کمیته‌های اخلاق و انضباطی برای رسیدگی به اتفاقات دیدار با پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

محمد مالمیر درباره آخرین وضعیت پیدا شدن یکسری دست نوشته‌ها در رختکن پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر و نسبت دادن بعضی ادعاها به باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: ما از صحبت‌ها و ادعاهای طرح شده بسیار ناراحت هستیم. یکسری نسبت‌هایی به باشگاه ما داده شده است که بدون ادله بوده و صحیح نیست. ما پیگیر راستی‌آزمایی این ادعاها توسط کمیته‌های اخلاقی و انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

وی افزود: در همین رابطه با کمیته انضباطی و کمیته اخلاق مکاتباتی داشتیم و آمادگی خود را برای رسیدگی به این موضوع اعلام و شکایات خود را طرح کردیم. ما یکسری مستندات داریم که هر وقت کمیته انضباطی یا اخلاق فدراسیون فوتبال وقت رسیدگی تعیین کنند در جلسه مذکور قابل ارائه است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا در این مستندات ویدیوهای دوربین‌ها هم وجود دارد، تصریح کرد: در بخش مستندات، تصاویر دوربین‌ها هم قابل ارائه است و بعد از طی شدن سلسله مراتب لازم در جلسه رسیدگی می‌توان به آن استناد کرد. ما خواستار این هستیم که به تخلف افراد یا عوامل خاطی رسیدگی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lko8w

آخرین اخبار