تاریخ انتشار: 1402/12/19 15:11
کد خبر: 1268851

تکیه بارسلونا بر جوانان/ استعدادها یکی یکی وارد می‌شوند!

بارسلونا قصد استفاده بهینه از استعدادهای آکادمی‌اش را دارد و به همین منظور جلسات خاصی را برای آنها ترتیب داده است.
تکیه بارسلونا بر جوانان/ استعدادها یکی یکی وارد می‌شوند!

بارسلونا فصل سختی داشت اما یکی از نقاط درخشان این تیم ظهور چند جوان با استعداد لاماسیا بود. لامین یامال کولاک به پا کرد در حالی که افرادی مانند پائو کوبارسی، فرمین لوپس، مارک گویو و هکتور فورت نیز درخشش قابل توجهی از خود نشان دادند.

با توجه به مشکلات مالی مداوم باشگاه، این احتمال وجود دارد که بارسلونا در سال‌های آینده بیش از هر زمان دیگری به لاماسیا تکیه کند. آنها با این موضوع مشکلی ندارند و برنامه‌هایی را در دست اجرا دارند تا به جوانان بیشترین شانس برای آمادگی برای صعود به تیم اصلی داده شود.

به گزارش نشریه اسپورت، بارسلونا جلساتی را ترتیب می‌دهد تا بازیکنان جوان بعدازظهرها تمرین اضافی داشته باشند. برنامه باشگاه این است که این بازیکنان علاوه بر کار در سالن بدنسازی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی، در زمین نیز بازی کنند تا ویژگی‌های خاصی را بهبود ببخشند.

بارسلونا به دنبال فروش برخی از ستاره‌های با ارزش خودش است تا وضعیت مالی را بهبود ببخشد، اما لاماسیا استعدادهای بی‌نظیری دارد و بدون شک چندین بازیکن از آکادمی می‌توانند در سال‌های آینده در تیم اصلی بازی کنند و این موضوع در دراز مدت سودمند خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkopk

آخرین اخبار