تاریخ انتشار: 1402/09/14 18:10
کد خبر: 1262851

حذف تلخ پرسپولیس از آسیا | قاتل همیشگی تیم های ایرانی جشن سرخ ها را خراب کرد

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شکست خورد و حذف شد.
حذف تلخ پرسپولیس از آسیا | قاتل همیشگی تیم های ایرانی جشن سرخ ها را خراب کرد

پرسپولیس در شبی که همه چیز را مهیای صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان می دید با شکست تلخ در ورزشگاه آزادی خداحافظی زودهنگامی با این مسابقات داشت.

سرخ ها این بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل هم رسیدند اما در همان نیمه اول خیلی سریع گل تساوی را دریافت کردند تا بازی همان طور پیش برود که تیم قطری می خواهد.

آفساید مانع از گلزنی دوباره زاهدی برابر الدحیل

پس از دریافت گل تساوی، هواداران پرسپولیس دقایقی سکوت اختیار کردند تا ورزشگاه آزادی از جو متشنج خارج و آرام شود. با این حال بازیکنان پرسپولیس دست از حمله برنداشتند و در دقیقه ۱۳ مهدی ترابی با پاسی در عمق شهاب زاهدی را صاحب توپ کرد و ضربه پای چپ این بازیکن در حالی وارد دروازه الدحیل شد که داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت تا مانع از بریس زاهدی در نیمه اول این بازی شود.

فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری

بازیکنان پرسپولیس حملات زیادی را در نیمه اول تدارک دیدند که همه آنها بی حاصل بود. شوت چکشی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به یک بازیکن در اختیار صلاح زکریا قرار گرفت و چند دقیقه پس از آن سعید صادقی پس از جا گذاشتن چند بازیکن قطری توپ را به دهانه دروازه الدحیل ارسال کرد اما شهاب زاهدی نتوانست توپ را وارد دروازه کند تا آه از نهاد هوادران و اعضای کادرفنی پرسپولیس بلند شود.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما نیمه دوم تلخ تری در انتظار سرخ ها بود.

 در نیمه دوم سرخ ها فشاز زیادی وارد کردند و حتی به یک پنالتی هم در دقیقه 80 رسیدند اما گولسیانی ضربه اش را به تیر افقی کوبید تا حسرت بزرگ سرخ ها رقم بخورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkr7k

آخرین اخبار