تاریخ انتشار: 1402/10/27 14:30
کد خبر: 1266103

بازیکن پرسپولیس در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت

محمد عمری به دلیل عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسوولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.
بازیکن پرسپولیس در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت

سازمان نظام وظیفه عمومی چندی پیش با در نظر گرفتن مجموعه شرایط در تصمیمی منطقی اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که مشمول شده‌اند می‌توانند تا پایان فصل در اختیار باشگاه‌های خود بمانند.این تصمیم به جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در لیگ برتر کمک می‌کرد.

روز گذشته (سه‌شنبه) نیز محمد عمری با حضور در باشگاه جلساتی داشت و او که برای چند سال آینده، تحت قرارداد با باشگاه است در نهایت به صراحت اعلام کرد، تصمیم قطعی دارد که به فعالیت خود در پرسپولیس حداقل تا پایان فصل ادامه دهد و از امروز در تمرینات حضور خواهد داشت. متعاقبا مراتب به اطلاع هواداران و رسانه‌ها رسید.

با این وجود امروز شاهد بودیم وی در ادامه غیبت‌های غیر موجه خود، باردیگر بدون اطلاع و تایید باشگاه و مسوولان تیم و بدون عذر موجه در تمرین حضور نداشت.

طبعا این اقدامات به طور مشخص غیبت در تمرینات، در حکم عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسوولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران پرسپولیس است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در مرحله نخست اقدامات، این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.

همچنین بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی دیگر اقدامات قانونی در این مورد و در ارتباط با مناسبات بین باشگاهی است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین المللی فوتبال قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkvqa

آخرین اخبار